گلایه های دهیار سراج محله

حرف آنلاین: روستای “سراج محله” در دهستان پایین رودپشت شهرستان جویبار قرار دارد، این روستا طبق گفته های عضو شورای روستا در فاصله پنج کیلومتری شهرستان جویبار قرار دارد که دارای700 نفر جمعیت و 170خانوار است. معصومه رنجبر در گفت وگو با حرف با اشاره به همجواری روستا با رودخانه سیاهرود از وجود زباله در […]

حرف آنلاین: روستای “سراج محله” در دهستان پایین رودپشت شهرستان جویبار قرار دارد، این روستا طبق گفته های عضو شورای روستا در فاصله پنج کیلومتری شهرستان جویبار قرار دارد که دارای700 نفر جمعیت و 170خانوار است.

معصومه رنجبر در گفت وگو با حرف با اشاره به همجواری روستا با رودخانه سیاهرود از وجود زباله در حاشیه این رودخانه گلایه کرد و گفت: رودخانه سیاهرود در حاشیه روستا قرار دارد، وجود زباله در حاشیه رودخانه، چهره سیاهرود را زشت کرده است.

وی با بیان اینکه طرح هادی روستا در سال‌های85 تا86  مصوب شد، ادامه داد: هنوز بعد گذشت نزدیک به 10 سال از  تصویب این طرح هنوز اجرایی نشده است.

عضو شورای روستای سراج محله با اعلام اینکه نزدیک به 9 ماه است که با تهیه ماشین زباله، اقدام به جمع آوری زباله در سطح روستا کردیم، گفت: زباله‌های حاشیه رودخانه سیاهرود نیز توسط دهیاری روستا پاکسازی می‌شود.

وی با اشاره به نبود سطل های زباله در روستا، تصریح کرد: کیفیت آب آشامیدنی سراج محله بسیار پایین است، ضمن اینکه لوله های آبرسانی قدیمی است با پیگیری هایی که انجام دادیم به ما قول حفر یک حلقه چاه را دادند که تا کنون اجرایی نشده است.

رنجبر همچنین با اشاره به وجود زمین ورزشی و باشگاه در روستا، بیان کرد: به دلیل مشکلات مالی نتوانسته ایم باشگاه را مجهز به وسایل ورزشی کنیم.

وی از جاذبه های دیدنی روستا به وجود آبندان، سقانفار وامامزاده اولیا اشاره کرد و افزود: سقانفار که از جمله میراث تاریخی روستا است، توسط شورا و دهیاری بازسازی شده و هم اکنون مسجد روستا نیز در حال ساخت است.

رنجبر با اشاره به ناهموار بودن مسیر دسترسی به زمین های زراعی، گفت: باید مسیرهای دسترسی به زمین های زراعی شن ریزی شود که به دلیل کمبود منابع مالی این اقدام تاکنون انجام نشد.