گردشگری؛ اولویت برنامه های شهرداری پل سفید در افق 5 ساله

پل سفید – خبرنگار حرف: دومین جلسه محله ای ،شهردار و مسئولین دوائر شهرداری پل سفید  با مردم در معیت اعضای شورای شهر پل سفید در مدرسه چمران شهرک قدس برگزار شد. در این جلسه اهالی محل مشکلات منطقه شهرک قدس را مطرح کردند که مشکلات مطرح شده توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر […]

3

پل سفید – خبرنگار حرف: دومین جلسه محله ای ،شهردار و مسئولین دوائر شهرداری پل سفید  با مردم در معیت اعضای شورای شهر پل سفید در مدرسه چمران شهرک قدس برگزار شد. در این جلسه اهالی محل مشکلات منطقه شهرک قدس را مطرح کردند که مشکلات مطرح شده توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت و راهکار های مورد نظر مطرح و به مسئول هر بخش اعلام شد در کوتاه ترین زمان برای  رفع مشکلات گام بردارند

در ادامه جلسه رمضان پاریاو شهردار پل سفید با اشاره به بودجه پنج میلیارد وششصد میلیونی تومان سال گذشته خاطر نشان کرد: درآمد شهرداری با توجه به بودجه تصویب شده سال گذشته با افزایش، مبلغ  شش میلیارد تومان بوده است و برای سال جاری هفت و نیم میلیارد تومان بودجه تصویب شده است.

شهردار پل سفید تکمیل شدن پروژه های نیمه تمام سال گذشته را از برنامه های سال 97 برشمرد و گفت:  در افق پنج ساله شهرداری محوریت گردشگری اولویت قراردارد و با توجه به پتانسیل شهرستان برنامه های گردشگری و بوم گردی مورد توجه قرار دارد در همین راستا پروژه پارک جدید شهر منطقه کندوان ، پارک جنگلی آزادمهر، احداث بازارچه صنایع دستی ، احیای بافت های ناکار آمد و احداث پارکهای محله ای دو ۸ منطقه شهری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ازاحداث مجتمع اقامتی درایستگاه سواری قائم شهرخبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده در روزهای آینده استارت کارزده می شود.این مسئول با بیان اینکه پایین کشیدن پل وسط شهر پل سفید درطرح چهار بانده شدن محور سوادکوه مورد پیگیری قرار گرفته است که با دستور وزیر با حذف پل موافقت شده است افزود: تقاطع غیر هم سطح آزادمهر با تلاش و پیگیری ها به طرح دو پل روگذر تبدیل شده است که این طرح برای اولین باردر استان احداث می شود.

شهردار ازافتتاح پمپ بنزین در یک ماه آینده خبر دادو گفت: دروازه ورودی شهر و المان میدان ورودی طراحی شده است و در شورای فرهنگ عمومی مطرح که بعدازبه تصویب رسیدن به اجرا در می آید.

همچنین مهر علی قدیری رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه هدف برگزاری این جلسات رالمس مشکلات مردم از نزدیک نام برد و گفت: دراین جلسات بازگو شدن مشکلات از زبان مردم منطقه به صورت نشست صمیمی بروحدت وهمدلی اعضای شورای شهر و مردم می افزاید و انتقاد و پیشنهادها از زبان شهروندان بیان می شود، جامعه ای پیشرفت خواهد کرد که ازانتقادات استقبال کند ودر جهت صحیح آنها رابه کار ببرد.

وی با اشاره به جلسات ماهانه در هر منطقه خاطر نشان کرد: مشکلاتی که در این جلسه مورد بررسی قرار می گیرد و راهکار ارائه می شود،درجلسه سال آتی همین منطقه مسئولان باید گزارش نحوی حل مشکلات مطرح شده ارائه دهند.

داوود محسنی نائب رئیس شورای اسلامی باتاکید براینکه شورای پنجم کار های روبنایی را دردستور کار قرار داده است ادامه داد: احداث پارک محله از اولویت درکارها است.

محسنی گردهمایی و نشست های چهره به چهره را درمناطق مختلف یکی از برنامه های شورای اسلامی شهر برشمرد و اظهار کرد: اجرای طرح پسماند با مدیریت شهرداری، جذب توریست و گردشگر، نصب تابلوهای ورودی شهر که شناسنامه شهر است، ساخت مستند همسفر که جاذبه های توریستی شهر پلسفیدرا برای تمام جهان به نمایش در آورده ،کاهش عوارض شهری در دفترچه عوارض شهری ازطرح های اجرا شده  دراین دوره شورای اسلامی است.

وی درادامه از پیگیریهای شهردار و ریاست شورای اسلامی شهردرخصوص اجرای طرح و برنامه های شورا و شهرداری نیز قدردانی کرد.