گردشگری، دغدغه ای در حد یک شعار

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندان گفت: اگرچه گردشگری یکی از اولویت های توسعه استان است اما  دغدغه ای است که تنها در حد یک شعار مانده است. به گزارش حرف آنلاین، سیف الله فرزانه در جلسه بررسی تسهلات روستایی که با حضور نمایندگان بانکهای عامل برگزار شده بود؛ گفت: توسعه و […]

unnamed-110

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندان گفت: اگرچه گردشگری یکی از اولویت های توسعه استان است اما  دغدغه ای است که تنها در حد یک شعار مانده است.

به گزارش حرف آنلاین، سیف الله فرزانه در جلسه بررسی تسهلات روستایی که با حضور نمایندگان بانکهای عامل برگزار شده بود؛ گفت: توسعه و پیشرفت گردشگری تنها با همراهی و تعامل دستگاه های اجرای امکانپذیر است.

وی با بیان اینکه طرح های جدید و هدفمند در حوزه دریا و ساحل برای بانک ها و سرمایه گذاران توجیه اقتصادی دارد؛ افزود: تاکنون 324 طرح در حوزه اشتغال روستایی به بانکها معرفی شده است که نیاز به 373 میلیارد ریال تسهیلات دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از پیش بینی اشتغال 763 نفر در طرح های روستایی خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 122 طرح موفق شدند 59 میلیارد ریال از بانک ها تسهیلات بگیرند.
فرزانه یادآور شد: در حوزه تسهیلات فراگیر،67 طرح با  اعتبار یک هزار و 720 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال یک هزار و 989 نفر به بانکهای عامل معرفی شدند.