گرانفروشی سرگردنه ای در ساری!

حرف آنلاین: این روزها مسافرانی که می خواهند از مازندران بصورت هوایی از ساری به کیش  بروند با قیمت های عجیب و غریب روبرو می شوند. آژانس هواپیمایی که پرواز های ساری به کیش را از تهران برای مازندرانی بصورت چارتر در اختیار دارد، مازندران ها را با قیمتی عجیب راهی کیش می کند. شرکت […]

حرف آنلاین: این روزها مسافرانی که می خواهند از مازندران بصورت هوایی از ساری به کیش  بروند با قیمت های عجیب و غریب روبرو می شوند.

آژانس هواپیمایی که پرواز های ساری به کیش را از تهران برای مازندرانی بصورت چارتر در اختیار دارد، مازندران ها را با قیمتی عجیب راهی کیش می کند.

شرکت هواپیمایی  پرواز امروز ساری به کیش را به قیمت 800 هزار تومان به مازندران فروخت تا گران فروشی این بار به طور دیگر نصیب مازندرانی ها شود. این پرواز بصورت رفت و برگشت در روزهای گذشته به قیمت حدود 500 هزار تومان فروخته شده است. پرواز امروز که ساعت 18 انجام می شود 150مسافر دارد و تمام صندلی های این پرواز پر شده است.

نکته جالب اینجاست که مسافرانی که از تهران به کیش می روند همین بلیط را با قیمت حدود 450 هزار تومان در همین ایام پیک ترافیک می خرند. پرواز رشت به کیش نیز تقریبا با همین قیمت فروخته می شود  ولی متاسفانه اوضاع برای مازندرانی ها کمی تا قسمتی فرق دارد.

در مازندران چه خبر است که مردم آن یک کالا را تقریبا دو برابر قیمت باید تهیه کنند؟ !

آژانس های هواپیمایی استان نیز از این ماجرا شدیدا گلایه مند است ولی دست شان به جایی بند نیست چون این قصه هر ساله در ایام پیک ترافیک سفر تکرار می شود و آنها فقط فروشنده کالایی هستند که تهرانی ها برای آن قیمت تعیین می کنند. با این وضعیت یک سئوال مهم بوجود می آید؛ اتفاقی که هر سال تکرار می شود چرا دستگاه های مسئول در برخورد با گرانفروشی نظیر تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، نظارت و بازرسی خود را در این ایام افزایش نمی دهند؟