کمیته حقیقت‌یاب برای بازی دربی تشکیل می شود

عضو فراکسیون ورزش مجلس و نماینده مردم قایم شهر گفت:کمیته حقیقت‌یاب درباره حاشیه‌های بازی نساجی و خونه‌به‌خونه بابل تشکیل می‌شود. سیدعلی ادیانی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با وزیر ورزش و جوانان، گروه حقیقت‌یاب به مازندران اعزام می‌شود تا با رعایت تمامی موازین اتفاق دیدار تیم‌های نساجی مازندران و خونه‌به‌خونه بابل مورد بررسی قرار گیرد. […]

عضو فراکسیون ورزش مجلس و نماینده مردم قایم شهر گفت:کمیته حقیقت‌یاب درباره حاشیه‌های بازی نساجی و خونه‌به‌خونه بابل تشکیل می‌شود.

سیدعلی ادیانی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با وزیر ورزش و جوانان، گروه حقیقت‌یاب به مازندران اعزام می‌شود تا با رعایت تمامی موازین اتفاق دیدار تیم‌های نساجی مازندران و خونه‌به‌خونه بابل مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به این‌که «گروه حقیقت‌یاب با دقت به بررسی مستندهای موجود به صورت بی‌طرفانه می‌پردازند»، تصریح کرد: تمامی مستنداتی که از تیم نساجی و خونه‌به‌خونه بابل وجود دارد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا موضوع شفاف‌سازی شود.نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: رأی صادر شده از سوی کمیته انظباطی برای من جای تأمل و شبهه دارد و عجیب است چرا که نوع رأی صادره به لحاظ شکلی در ظرف زمان کوتاه و بدون توجه به حاشیه‌ها جای تأمل دارد.سیدعلی ادیانی به حوادث تلخ شهرآورد مازندران اظهار کرد: طی تماسی که با مسؤولان ورزشی کشور و استان گرفتم و اعلام کردم که انتظار ما این است که ورود کنند تا این فضا مدیریت و هرکسی متخلف است با او برخورد شود.وی افزود: اگر به نقطه‌ای برسیم که احساس کنیم حقوق شهر و تیم نساجی با نیم قرن سابقه که با حیثیت مازندران گره خورده است، در حوزه ورزش کشور، استان، نوع داوری، نوع انتقال و تهیه و تکمیل برنامه و مدارک ارائه داده شده به کمیته انظباطی تضییع شده قطعاً مقابله خواهیم کرد.نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تیم ریشه‌دار و قدیمی نساجی از هر قشری طرفدار دارد و همانند بعضی از تیم‌ها تازه به دوران رسیده نبوده و دارای تجربه سنواتی بالایی است و بدون تعصب و احساس از تیم دفاع می‌کنیم.ادیانی با بیان اینکه شواهد و قرائنی داریم مبنی بر اینکه برخی‌ها اعمال نفوذ می‌کنند و قرار شد از استان پیگیری کنند، اظهار کرد: کسی نباید به خودش اجازه دهد که از عدالت عدول کند.

*هادی ساعی:جای نساجی در لیگ برتر خالی است

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندوی ایران گفت: امیدوارم تیم فوتبال نساجی، بتواند به لیگ برتر بیاید چراکه جای این تیم ریشه‌دار در لیگ برتر خالی است. هادی ساعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به‌دلیل حضورم در قائم‌شهر متوجه تجمع ورزشکاران و ورزش‌دوستان مقابل فرمانداری این شهرستان شدم، اظهار کرد: اطرافیان اتفاقات تلخ شهرآورد و نحوه صدور رأی کمیته انضباطی را دلیل تجمع برشمردند و به‌عنوان یک ورزشکار از شنیدن حوادث پیش‌آمده ناراحت شدم.

وی افزود: اگر این حوادث در ورزشگاه‌های ما اتفاق بیفتد دیگر هیچ خانواده‌ای نمی‌تواند به فرزندش توصیه کند که به ورزش روی آورد و یا ورزشکاری را الگوی خود قرار دهد.کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو تصریح کرد: بنده دو بار به‌عنوان ورزشکار اخلاق‌مدار سال کشور انتخاب شدم و کاپی که با این عنوان دریافت کردم را باارزش‌تر از تمام مدال‌های خود می‌دانم چرا که پایه و اساس ورزش، فتوت، جوانمردی و اخلاق است. به گزارش فارس، ساعی با بیان اینکه ورزش در مجموع در جوامع مختلف سبب صلح و امنیت بود، اظهار کرد: در زمان‌های قدیم جنگ‌ها برای برگزاری المپیک، به احترام ورزش، یک‌ماه آتش‌بس می‌شد.وی ادامه داد: اتفاقاتی که در بازی دو تیم نساجی و خونه‌به‌خونه مازندران رخ داد بسیار تلخ و بد بود و می‌تواند به ورزش و جوانان لطمه وارد کند.

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو با بیان اینکه شنیده بودم که حال یکی دو تن از هواداران تیم نساجی حاضر در استادیوم به‌دلیل اتفاقات رخ داده، اصلاً مساعد نیست، تصریح کرد: امیدوارم مسؤولان فدراسیون فوتبال بتوانند این موضوع را مدیریت کنند تا در استادیوم‌ها با همکاری انتظامی امنیت برقرار شود و در این اتفاق هیچ تیمی ضرر نکند و حق به حق‌دار برسد، چرا که شنیدم بلافاصله تصمیم‌گیری شده و سه امتیاز بازی را به تیم بابلی دادند و تعجب کردم چطور با این سرعت جلسه کمیته انضباطی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه نساجی ظرفیت خوبی دارد و شخصاً این تیم را دوست دارم، اظهار کرد: این تیم همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند و اتفاقاتی رخ می‌دهد که نتواند به حقش برسد.

 

این قهرمان سال‌های نه چندان دور تکواندوی ایران هواداران نساجی را عاشق برشمرد و گفت: کسانی که برای نساجی زحمت می‌کشند به معنای واقعی از مال و جان خود می‌گذرند و برای تیم هزینه می‌کنند ولی همیشه موقعی که باید نساجی نتیجه بگیرد و به آرزوی دیرینه خود که صعود به لیگ‌ برتر است برسد، اتفاقاتی رخ می‌دهد که سبب می‌شود این تیم به حقش نرسد.

ساعی در پایان اظهار امیدواری کرد تیم فوتبال نساجی، بتواند به لیگ برتر بیاید و گفت: جای این تیم ریشه‌دار در لیگ برتر خالی است.