کشف 50 دستگاه موتورپمپ آب در سیمرغ

سیمرغ-خبرنگار حرف: فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ گفت: در راستای وقوع چندین فقره سرقت موتورپمپ آب در سطح شهرستان این موضوع در دستور کار مأمورین آگاهی قرار گرفت و با انجام اقدامات پلیسی 50 دستگاه موتورپمپ آب از متهمین کشف شد. محمد راعی  اظهار کرد: در راستای وقوع چندین فقره سرقت موتورپمپ آب در سطح شهرستان […]

3

سیمرغ-خبرنگار حرف: فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ گفت: در راستای وقوع چندین فقره سرقت موتورپمپ آب در سطح شهرستان این موضوع در دستور کار مأمورین آگاهی قرار گرفت و با انجام اقدامات پلیسی 50 دستگاه موتورپمپ آب از متهمین کشف شد.

محمد راعی  اظهار کرد: در راستای وقوع چندین فقره سرقت موتورپمپ آب در سطح شهرستان این موضوع در دستور کار مأمورین آگاهی قرار گرفت و با انجام اقدامات پلیسی تصاویر متهمین شناسایی شد.وی افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک شهرستان و اتصال به چندین شهرستان موضوع در رصد مأمورین ما قرار داشته و با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس همچنین تشکیل تیم ویژه و تعامل خوب با دستگاه قضا متهمی در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سیمرغ با بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده سارقین را دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم دستگیرشده سابقه‌دار بوده که برای تأمین هزینه مواد مخدر اقدام به سرقت موتورپمپ آب می‌نموده است.

وی ادامه داد: متهم در بازجوئی‌های به‌عمل‌آمده به سرقت موتورپمپ آب در سطح شهرستان اعتراف و همدستان خود را معرفی کرد که یکی از همدستان وی دستگیر و دیگری متواری است.

راعی بابیان اینکه مال‌خر موتورهای پمپ آب سرقتی که در شهرستان اقامت و اشتهار به مواد مخدر داشته هم توسط عوامل پلیس دستگیر می‌شود که در راستای اقدامات پلیسی به عمل خود اعتراف می‌کند، اظهار کرد: در بازدید از محل کار این شخص 50 دستگاه موتورپمپ کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهم مال‌خر در اعتراف خود اعلام کرده که برخی از فروشندگان از شهرستان‌های اطراف به وی مراجعه می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه متهمان پس از دستگیری حسب دستور مقام قضائی روانه زندان شدند، تصریح کرد: شیوه و شگرد سارقین شکستن حفاظ پمپ‌ها بوده که این سرقت‌ها برای تأمین هزینه اعتیاد صورت می‌گرفته است.

وی ادامه داد: دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف موتورسیکلت مسروقه در شهرستان یکی دیگر از اقدامات پلیس در طی این هفته بوده است.

راعی در پایان با اعلام اینکه انشاالله بتوانیم رضایت شهروندان عزیز را در شهرستان جلب کرده باشیم، گفت: نیروی انتظامی اشرافیت کامل اطلاعاتی بر شهرستان دارد و سیمرغ محل امنی برای سارقین و بزهکاران نیست.