کشف 4 کیلوگرم مواد مخدر از یک سوداگر مرگ در آمل

  فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از کشف 4 کیلو و 215 گرم تریاک از یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد. به گزارش حرف آنلاین، “نعمت الله آزادی” گفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ،ماموران انتظامی این فرماندهی در اقدامی اطلاعاتی، از فعالیت یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان […]

 96-09-c06-66

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از کشف 4 کیلو و 215 گرم تریاک از یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین، “نعمت الله آزادی” گفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ،ماموران انتظامی این فرماندهی در اقدامی اطلاعاتی، از فعالیت یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: پس از هماهنگی های قضائی ماموران کلانتری 12 و پاسگاه امام زاده عبدالله این فرماندهی با تشکیل تیم عملیاتی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ “آزادی” تصریح کرد: در بازدیدبه عمل آمده از محل اختفای مواد مخدر توسط متهم 4 کیلو و 215 گرم تریاک و یک دستگاه توزین مواد مخدر کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل بابیان این که مواد مخدر یك عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها ، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می شود.

وی در پایان، خاطر نشان کرد : مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.