کشف یک میلیاردی اموال مسروقه از یک باند سرقت در مازندران

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان منزل و ویلا با 24 فقره سرقت و کشف یک میلیارد و 500 میلیون ریالی اموال مسروقه در شهرستان نوشهر خبر داد. به گزارش حرف آنلاین، سردار”سید محمود میرفیضی ” در تشریح  جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه […]

پلیس

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان منزل و ویلا با 24 فقره سرقت و کشف یک میلیارد و 500 میلیون ریالی اموال مسروقه در شهرستان نوشهر خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین، سردار”سید محمود میرفیضی ” در تشریح  جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی،کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان نوشهر موفق به شناسایی اعضای باند حرفه ای سرقت منزل شدند.

سردار میرفیضی، خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه 8 متهم به سرقت را که با تشکیل باندی در امر سرقت از منازل و ویلاهای خالی از سکنه فعالیت داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری هستند در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس تاکنون به 24 فقره سرقت در سطح شهرستان نوشهر اعتراف کردند.

میرفیضی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل کولر گازی، سیم و کابل برق، جارو برقی، پمپ آب، تلویزیون، رایانه و … جمعا به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در بازرسی از محل سکونت این افراد خبر داد و افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.