کشف قریب به 5 کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ در آمل

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان “آمل”، از شناسایی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف چهارکیلو668گرم تریاک در این شهرستان خبر داد. به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ “حسین اسدی” با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ، موضوع در دستور کار ماموران […]

82455866-71465421

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان “آمل”، از شناسایی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف چهارکیلو668گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ “حسین اسدی” با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان آمل این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی متهم با هماهنگی های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را حین فروش موادمخدر در منزلش دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آمل، افزود: ماموران در بازرسی از منزل متهم 4 کیلو و 668 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در منزلش جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ ” اسدی” گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی درادامه افزود:مبارزه جدی پلیس با سوداگران مرگ شبانه روزی ادامه دارد و تعامل و اطلاع رسانی مردم از طریق 110 بهترین کار و همکار پلیس در توفیق در این مبارزه است.

جانشین فرمانده انتظامی آمل در خاتمه از شهروندان خواست: مراقب زمینه های خلاء عاطفی و روحی فرزندان خود باشند که چنانچه این خلاها توسط والدین پر نشود توسط فرصت طلبان بزهکار پر خواهد شد.