کسب نخستین مدال‌ مازندران توسط مجید قیدی

مجید قیدی کماندار مازندرانی با کسب مدال نقره آسیایی تایلند نخستین مدال سال 96 ورزش مازندران را به‌دست آورد. مجید قیدی کماندار مازندرانی که به همراه تیم ملی تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران در کاپ آسیایی تایلند شرکت کرده است در رشته کامپوند به همراه اسماعیل عبادی و امید طاهری با مربیگری بهزاد پاکزاد […]

مجید قیدی کماندار مازندرانی با کسب مدال نقره آسیایی تایلند نخستین مدال سال 96 ورزش مازندران را به‌دست آورد.
مجید قیدی کماندار مازندرانی که به همراه تیم ملی تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران در کاپ آسیایی تایلند شرکت کرده است در رشته کامپوند به همراه اسماعیل عبادی و امید طاهری با مربیگری بهزاد پاکزاد توانستند مدال نقره این رقابت‌ها را کسب کنند.

تیم ایران که با توجه صدرنشینی دور مقدماتی در مرحله نخست حذفی استراحت داشت برای رسیدن به دیدار فینال کشورهای هنگ‌کنگ و سنگاپور  را از پیش رو برداشتند.

در دیدار فینال کاپ آسیایی تایلند تیم ایران با ترکیب مجید قیدی، اسماعیل عبادی و امید طاهری به مصاف تیم قدرتمند هند رفت که در این دیدار حساس با نتیجه نزدیک 231 به 230 بازی را واگذار کرد تا ضمن کسب مقام نایب قهرمانی مدال نقره این رقابتها را کسب کنند.

مراسم اختتامیه و اهدای مدال این مسابقات عصر امروز در زمین اختصاصی تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی راجامانگالا بانکوک برگزار می‌شود.

رقابت‌های تیراندازی با کمان کاپ آسیایی تایلند با حضور 270 نفر از 27 کشور به مدت پنج روز در شهر بانکوک در حال برگزاری است که تیم ایران تاکنون 2 مدال طلا ، یک نقره و یک برنز از این رقابت‌ها کسب کرده است.

حسین فرهادی به عنوان نماینده فدراسیون، مجید قیدی به عنوان کماندار و راحله خیرالله‌زاده مازندرانی‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها بودند.