کسب مقام سوم مسابقات دانشجویان کشور توسط کشتی گیر مرزن آبادی

مرزن آباد-خبرنگار حرف علیرضا صیادی نژاد کشتی گیر فرنگی کار جوان و آینده دار مرزن آبادی در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه های سراسر کشور، جام شهدای دانشجو که در کرمانشاه برگزار شد در رده سوم ایستاد و مدال برنز را بر گردن آویخت. علیرضا صیادی نژاد فرزند محمد، کشتی را در مرزن آباد […]

unnaتتmed

مرزن آباد-خبرنگار حرف

علیرضا صیادی نژاد کشتی گیر فرنگی کار جوان و آینده دار مرزن آبادی در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه های سراسر کشور، جام شهدای دانشجو که در کرمانشاه برگزار شد در رده سوم ایستاد و مدال برنز را بر گردن آویخت.

علیرضا صیادی نژاد فرزند محمد، کشتی را در مرزن آباد و زیر نظر مهدی ردایی آغاز نمود. وی سپس به چالوس رفته و سه سال زیر نظر استاد فرهاد اسماعیل نژاد سرمربی وقت تیم ملی جوانان کشتی فرنگی کشتی را ادامه داد.

بعد از ۳ سال به نوشهر رفته و تاکنون به مدت حدود ۲ سال و نیم با اساتید بنام در سطح کشور همچون مجید رمضانی و محمد خزایی فعالیت می کند.

علیرضا صیادی نژاد در گفتگویی کوتاه اظهارداشت: از ابتدای شروع فعالیتهای ورزشی ام پدرم بعنوان همراه و مشوق اصلی در کنارم بود و سپس با عنایت و لطف خداوند متعال که بی شک تنها یار و یاور و پشتیبان من بوده و می باشد مراحل مختلف را با موفقیت سپری نمودم.

وی افزود: در مدت فعالیتم در کشتی ۲ مقام سومی استان، ۲ مقام دومی استان، دومقام اولی در استان و یک مقام سومی در کشور را کسب نمودم. هم اکنون نیز زیر نظر هیات کشتی شهرستان نوشهر فعالیت می کنم.

صیادی نژاد در پایان بر ضرورت حمایت مسئولان از ورزشکاران جهت ایجاد انگیزه و دریافت عناوین استانی و کشوری که راه اصلی در رسیدن به توفیقات بین المللی تاکید کرد.