کسب مقام سومی تیم فوتسال اقتصادی دارایی مازندران

تیم فوتسال دارایی مازندران در دهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور،برای دومین سال پیاپی موفق به کسب مقام سوم شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل اموراقتصادی و دارایی مازندران،تیم فوتسال دارایی مازندران در دهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور،برای دومین سال پیاپی […]

2

تیم فوتسال دارایی مازندران در دهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور،برای دومین سال پیاپی موفق به کسب مقام سوم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اموراقتصادی و دارایی مازندران،تیم فوتسال دارایی مازندران در دهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور،برای دومین سال پیاپی موفق به کسب مقام سوم شد

بر اساس این گزارش ،مسابقات فوتسال دهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان وزارت اموراقتصادی و دارایی  که با حضور 32 تیم از ادارات کل اموراقتصادی و دارایی کشور و تیم ستادی وزارت متبوع در ساری برگزارشد که تیم فوتسال دارایی مازندران در مرحله گروهی با پشت سر گذاشتن تیمهای خوزستان،کرمان وهمدان،به عنوان تیم برتر به مرحله یک هشتم صعود کرد و در مرحله یک هشتم با نتیجه 3 بر1 تیم اصفهان را شکست داد و در مرحله یک چهارم با تیم خراسان شمالی  مواجه شدند.

بازیکنان تیم فوتسال اقتصادی و دارایی مازندران در این مرحله با نمایش یک بازی حساب شده موفق به شکست تیم خراسان شمالی شدند وبه مرحله نیمه نهایی صعود نمودند که دراین بازی مغلوب تیم قدرتمند بوشهر شدند واز راهیابی به فینال مسابقات بازماندند.

تیم فوتسال دارایی مازندران دربازی رده بندی با ارائه یک بازی برتر با پیروزی 4 بر1بر تیم گلستان،برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه سومی این دوره از بازیها شدند.