کسب رتبه اول کشوری معلمان مازندرانی در جشنواره نوآوری‌های آموزشی

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران گفت: معلمان مازندرانی توانستند در جشنواره نوآوری‌های آموزشی در فرآیند آموزش و یادگیری رتبه نخست و همچنین در مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم رتبه دوم کشوری را کسب کنند. اسفندیار نظری گفت: در راستای کیفیت‌بخشی به آموزش و آشنایی دبیران با روش‌های نوین تدریس و به اشتراک گذاشتن تجارب همکاران، این […]

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران گفت: معلمان مازندرانی توانستند در جشنواره نوآوری‌های آموزشی در فرآیند آموزش و یادگیری رتبه نخست و همچنین در مسابقات آزمایشگاهی دبیران علوم رتبه دوم کشوری را کسب کنند.

اسفندیار نظری گفت: در راستای کیفیت‌بخشی به آموزش و آشنایی دبیران با روش‌های نوین تدریس و به اشتراک گذاشتن تجارب همکاران، این جشنواره برگزار شد.

او افزود: فرهنگیان شرکت‌کننده از مازندران، پس از رقابت‌های صورت گرفته در مرحله مدرسه‌ای، شهرستانی و استانی به مرحله کشوری راه پیدا کردند و از بین 32 استان، حائز رتبه‌های نخست شدند.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران یادآور شد: در مرحله کشوری این جشنواره، سه تیم شرکت‌کننده از شهرهای سیمرغ و ناحیه ۲ ساری موفق شدند رتبه اول کشوری و تیم شهرستان گلوگاه در مسابقات آزمایشگاهی دبیران رتبه دوم کشوری را کسب کند.

نظری در ادامه تصریح کرد: تعداد ۱۸۰تیم در مرحله استانی جشنواره نوآوری و تعداد ۳۰تیم در مسابقات آزمایشگاهی شرکت کردند که پس از داوری استانی سه تیم در سه محور مشارکت اولیا، رسانه‌های پرشمار، سنجش عملکردی و یک تیم در مسابقات آزمایشگاهی به مرحله کشوری راه یافتند.

 لازم به ذکر است فرهنگیان افتخارآفرین مازندرانی در مراسمی که در مشهد مقدس برگزار شد موردتقدیر«علیرضا کمرئی» معاون متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش قرار گرفتند.