کرونا تمام نشده! مدیرانی بی‌توجه حذف خواهند شد

خبرنگار حرف_ علی شیرازی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری مازندران در نشستی با رسانه‌ها که با هدف هم‌اندیشی با ستاد کرونا برگزار شد، با اشاره به تاکید استاندار مازندران تاکید کرد: مدیران باید در جهت حفظ سلامتی جامعه تلاش کنند و کسانی که که نخواهند در جهت خدمت‌گزاری صادقانه حرکت کنند از چرخه مدیریت خارج […]

خبرنگار حرف_ علی شیرازی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری مازندران در نشستی با رسانه‌ها که با هدف هم‌اندیشی با ستاد کرونا برگزار شد، با اشاره به تاکید استاندار مازندران تاکید کرد: مدیران باید در جهت حفظ سلامتی جامعه تلاش کنند و کسانی که که نخواهند در جهت خدمت‌گزاری صادقانه حرکت کنند از چرخه مدیریت خارج خواهند شدند.

وی از حاضران درخواست حمایت کرد تا شاهد افزایش رعایت موارد پیشگیرانه و تزریق واکسیناسیون باشیم، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در بحث افکار عمومی دارند و از طرفی در فعالان فرهنگی و اجتماعی بیشترین ارتباط را با مردم دارند.

وی با بیان اینکه امروز نیاز به کمک داریم، گفت: باید در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و تغییر وضعیت موجود استان اقدام کنیم‌.

شیرازی اعلام کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در جهت انجام فرایند واکسیناسیون به‌عمل آمده است که تا حدودی موحب کاهش شیوع بیماری شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در دز اول بیش از ۹۴/۵ درصد و در دز دوم ۸۱/۷ درصد از مردم مازندران واکسینه شدند، ادامه داد: اگر می‌بینیم که وضعیت بحرانق کرونا فروکش شده به‌علت انجام واکسیانسیون بوده وگرنه رعایت موارد پیشگیرانه در مازندران به زیر ۴۵ درصد تقلیل پیدا کرد.

این مسئول اعلام کرد: ما شاهد شیوع جدید کرونا تحت عنوان امیکرون در کشورهای افریقایی و اروپایی هستیم تجربه هم ثابت کرده که این ویروس بالاخره وارد کشور ما خواهد شد.

وی گفت: انتظارمان این است که در جهت ترغیب افراد به واکسیانسیون اقدامی انجام بدهیم، چرا که بسیاری از افراد به دلایل غیر منطقی از تزریق واکسن امتناع می‌کنند که درست نیست، از این رو نیاز به فرهنگ‌سازی داریم.

شیرازی تاکید کرد: همه باید در راستای ایمن‌سازی به کمک کادر درمان بیاییم، توجه به رعایت موارد بهداشتی نباید فراموش شود برخی‌ها فکر می‌کنند کرونا از بین رفته است در صورتی که اینطور نیست.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: ما چاره‌ای جز رعایت موارد پیشگیرانه را نداریم از این رو اصحاب رسانه باید کمک کنند، مصاحبه بگیرند تا فضای جامعه از عادی انگاری خارج شود.

این مسئول با بیان اینکه خودنظارتی نیز ضرورت دارد، گفت: البته الان تیم‌های نظارتی ما فعال هستند، اصحاب رسانه کار را بی مزد و اجر انجام میدهند اما مدیران مسئول هستند و باید پاسخگو باشند و در جهت حفظ سلامتی جامعه کوشا باشند.

وی با اشاره به تاکید استاندار مازندران تاکید کرد: مدیرانی که نخواهند در جهت خدمت‌گزاری صادقانه حرکت کنند از چرخه مدیریت خارج خواهند شدند، پس باید در قبال خون شهیدان خدمت صادقانه ارائه دهیم و مردم را ولی نعمت بدانیم این موضوع نه در شعار بلکه در عمل باید مشهود باشد.

شیرازی در پایان اذعان داشت: از ظرفیت سپاه و بسیج که همیشه در صحنه بودند هم میتوان استاد کرد، البته هرفرد نسبت به جامعه متعهد است.