چالوس در انتظار شهردار؛ شورا در فکر عکس یادگاری!

حرف آنلاین_یادداشت، لاله انگورج تقوی| اواخر دی ماه ۱۴۰۰ است، چیزی نمانده سن شورای ششم به پنج ماه برسد.برزخ پارلمان شهری، از آمدن و نیامدن‌های یکی از اعضای شورا در ۲۴ مهر پایان یافت، اما وضعیت شهردار این شهر در این چندماه همچنان دستخوش اما و اگرهای بسیاری‌ست. حواشی ایجاد شده در تایید اعضای شورای […]

حرف آنلاین_یادداشت، لاله انگورج تقوی| اواخر دی ماه ۱۴۰۰ است، چیزی نمانده سن شورای ششم به پنج ماه برسد.برزخ پارلمان شهری، از آمدن و نیامدن‌های یکی از اعضای شورا در ۲۴ مهر پایان یافت، اما وضعیت شهردار این شهر در این چندماه همچنان دستخوش اما و اگرهای بسیاری‌ست.

حواشی ایجاد شده در تایید اعضای شورای شهر، عدم دریافت تاییدیه لازم برای شهردار معرفی شده در گام بعدی و طولانی شدن روند احراز صلاحیت برای منتخب دوم، همگی دست به دست هم داد تا تنها خروجی مدیریت شهری در این چندماه، عکس‌های یادگاری، ژورنالی، آتلیه‌ای و اینستاگرامی اعضای شورای شهر باشد و البته اندک رمقی در برخی پروژه‌ها که آن هم میراث دوره قبلی شهرداری چالوس است.

سه‌شنبه‌های مردمی اعضای شورای شهر آنطور که در عکس‌هایشان نمایان است، نشان از حضور شهروندانی دارد که از رکود شهرداری و عدم حضور سرپرست شهرداری به ستوه آمدند. گرچه این مسئله به ما به عنوان رسانه نیز گزارش شده است.

جالب‌تر آن‌که از هرکه می‌پرسیم تکلیف چه شد و چه باید بشود؟! همه می‌گویند ما هم منتظریم و مشخص نیست!!!

هرس درختان نارنج، لکه‌گیری چاله‌های شهر، رفع خاموشی تیرهای چراغ برق، بازدید از پروژه‌های قدیمی، شرکت پرشور در مراسم مختلف ملی و مذهبی و…. کارهایی از این دست آنچنان که باید مورد پسند شهروندان نبوده و سردرگمی مدیریت شهری چالوس را درمان نیست.

مسئولین که نمی‌دانند، ما هم به عنوان رسانه نمی‌دانیم چه زمانی این وضعیت تمام می‌شود.اگر تا امروز هم سکوت کردیم و چیزی نگفتیم به دنبال پاسخ روشنی بودیم که متاسفانه دریافت نشد.انعکاس این ندانستن‌ها و مشخص نبودن‌ها به شهروندان، روی خوشی ندارد اما از سکوت بهتر است. امیدواریم بازی جدیدی در حال طرح ریزی و پیاده شدن نباشد و تکلیف مدیریت شهری در واپسین روزهای اولین ماه زمستانی ۱۴۰۰ مشخص شود.