پیشرفتم را مدیون باشگاه نساجی هستم

پس از پایان جام جهانی جوانان و بازی های خوب تیم ملی ایران که ابوالفضل رزاقپور، مدافع چپ باشگاه نساجی مازندران را هم در اختیار داشت، اکثر شاگردان امیرحسین پیروانی با پیشنهادات لیگ برتری مواجه شدند و به این ترتیب رزاقپور، جوان جویای نام قائمشهری هم با پیشنهاد باشگاهی چون استقلال تهران مواجه شد که […]

پس از پایان جام جهانی جوانان و بازی های خوب تیم ملی ایران که ابوالفضل رزاقپور، مدافع چپ باشگاه نساجی مازندران را هم در اختیار داشت، اکثر شاگردان امیرحسین پیروانی با پیشنهادات لیگ برتری مواجه شدند و به این ترتیب رزاقپور، جوان جویای نام قائمشهری هم با پیشنهاد باشگاهی چون استقلال تهران مواجه شد که مدیران نساجی به دلیل اعلام نیاز مهدی پاشازاده، سرمربی نساجی با این انتقال مخالفت کردند ولی مشکل بزرگی که در این میان وجود دارد، مدت قراردادی است که رزاقپور با باشگاه نساجی دارد. به گزارش سایت رسمی باشگاه نساجی مازندران ؛ به همین دلیل با ابوالفضل رزاقپور گفتگو کردیم که در زیر می خوانید :

*از خودت در جام جهانی راضی بودی؟

من در این سه بازی دو بار شانس حضور در زمین را پیدا کردم که با توجه به وظایفی که کادرفنی در اختیار من گذاشته بود فکر می کنم بازی های خوبی به نمایش گذاشته باشم ولی علیرغم اینکه تمام توانم را به کار گرفتم، احساس می کنم شاید می شد که کمی بهتر باشم.

* از امکانات و سطح تمرینات نساجی بگویید.

پس از بازگشت از کره چند روزی استراحت کردم و با شروع تمرینات به دلیل قراردادی که با باشگاه نساجی داشتم به تهران رفتم. در مورد امکانات که باید بگویم واقعا شرایط خیلی خوبی در تمرینات حکمفرما بود. تمرینات در زمین شماره دو استادیوم آزادی که فکر می کنم خیلی از تیم های تهرانی دوست دارند در چنین زمینی تمرین کنند برگزار می شد و کادرفنی و در راس آنها آقای پاشازاده با وجود اینکه بازیکنان تستی زیادی هم در تمرینات حضور داشتند، بدون توجه به این موارد کار را پیش می بردند و جدا از آن وجود امکاناتی مانند جی پی اس و بعضی امکانات تمرینی  بود که در این چند سالی که در نساجی حضور دارم ندیده بودم. از همه اینها مهمتر به نظر من احترامی بود که مدیران باشگاه برای ما قائل شده بودند. به هر حال شما ببینید در اولین جلسه تمرین با وجود اینکه به جز ما چند بازیکن که به دلیل قرارداد با باشگاه به تهران رفته بودیم، دو بازیکن دیگر هم برای تست از قائمشهر آمده بودند ولی باشگاه برای همه ما خوابگاه و بحث تغذیه را از قبل تدارک دیده بود که به شخصه هم تعجب کردم و هم باید بگویم که جای تقدیر دارد.

*پیشنهادات شما از چه باشگاه هایی است؟

ببینید اصلا به دنبال بازارگرمی نیستم و اگر حتی پیشنهاد استقلال هم رسانه ای نمی شد، آن را هم به زبان نمی آوردم. در مجموع پس از مسابقات جام جهانی چهار پیشنهاد لیگ برتری داشتم که به دلیل قراردادم با باشگاه همه را به آنها اعلام کردم.

*چه مدت از قراردادت با باشگاه نساجی باقی مانده است؟

من تقریبا تا اوایل مهر با باشگاه نساجی قرارداد دارم.

* قراردادت را با باشگاه نساجی تمدید می کنید؟

قراردادم را که تمدید نخواهم کرد ولی خب ببینید پس از اینکه متوجه پیشنهاداتم شدم، در شرایط بسیار سختی قرار گرفته بودم. از یک طرف مدیران باشگاه نساجی که می خواهند با آنها تمدید کنم و از یک طرف دیگر شانسی است که شاید دیگر هیچوقت نصیبم نشود. در چند روز اخیر با خیلی از دوستان و مربیان فوتبالی ام صحبت کرده و از آنها خواستم تا در تصمیمی که می گیرم به من کمک کنند که همه آنها به نوعی مرا ترغیب به رفتن کردند. پس از آن با آقای امیری، پاشازاده و مجیدی خیلی صحبت کردم و از آنها خواستم که به سرنوشت فوتبالی ام مانند فرزند خودشان نگاه کنند و به من کمک کنند تا به آینده ای بهتر برسم هر چند که در این میان آنها مصر هستند تا قراردادم را تمدید کنم ولی انتظار دارم به من هم کمی حق بدهند و کمک کنند تا بتوانم پیشرفت کنم زیرا دیگر در تیم ملی جوانان نمی توانم بازی کنم و این یک فرصتی است که شاید دیگر هیچوقت نصیبم نشود.

من تنها دو ماه دیگر با باشگاه قرارداد دارم و می توانستم پس از مخالفت باشگاه کاملا بی سر و صدا این مدت را تمرین کنم و در پایان قراردادم به هر جایی که دوست دارم بروم ولی به دلیل اینکه پیشرفتم را مدیون باشگاه نساجی هستم، تمام پیشنهاداتم را به باشگاه ارجاع دادم که بهترین اتفاق ممکن برای هر دو طرف رخ دهد. بدون شک کادر فنی خوب نساجی در این فصل در این مدتی که از زمان نقل و انتقالات باقی مانده به خوبی می توانند دفاع چپی با سطح فنی بالا پیدا کنند تا نساجی صدمه نبیند و امیدوارم همه عوامل باشگاه با جدایی من موافقت کنند.