پیدا شدن قایق ماهیگیران جویباری و سرنوشت نامعلوم صیادان

صبح روز چهارشنبه  آثاری مبنی بر شناور غرق شدن در عمق 6 متری آب که چهار کیلومتر از ساحل فاصله داشت مشاهده شد و در این شناور سه چکمه دیده شد. سه ماهیگیر عصر یک‌شنبه 29 بهمن ماه امسال وارد دریا شد تا بتوانند از این دریای باسخاوت روزی خود را تأمین کنند از آن […]

صبح روز چهارشنبه  آثاری مبنی بر شناور غرق شدن در عمق 6 متری آب که چهار کیلومتر از ساحل فاصله داشت مشاهده شد و در این شناور سه چکمه دیده شد. سه ماهیگیر عصر یک‌شنبه 29 بهمن ماه امسال وارد دریا شد تا بتوانند از این دریای باسخاوت روزی خود را تأمین کنند از آن روز تاکنون خبری از آنان نیست.

روز سه شنبه بالگرد و شناورهای بسیاری از دریابانی، هیأت نجات غریق و هلا‌ل‌احمر برای جست‌وجوی آنان وارد دریا شدند ولی نتوانستند آثاری از آنان به‌دست آورند.پس از تلاش‌های بسیار و طوفانی شدن دریا جست‌وجوها متوقف شد و قرار شد پس از آرام شدن آبی بیکران دوباره از سر گرفته شود.

بخشدار گیلخواران جویبار در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه با هلی‌کوپتر هلال‌احمر و 10 شناور دریابانی تلاش برای جست‌وجوی صیادان دوباره از سرگرفته شد.محمدحسین فقیه بیان کرد: صبح روزچهارشنبه آثاری مبنی بر شناور غرق شدن در عمق 6 متری آب که چهار کیلومتر از ساحل فاصله داشت مشاهده شد و در این شناور سه چکمه دیده شد.بخشدار گیلخواران جویبار گفت: احتمال دارد صیادان هنگام بازگشت دچار طوفان شدند با این وجود جست‌وجوها ادامه دارد.

بخشدار گیلخواران جویبار ظهر روز چهارشنبه از پیدا شدن جسد یکی از ماهیگیران در پره ماهیگیری ساحل چپکرود خبر داد .محمدحسین فقیه  اظهار کرد: جسد هنرورنیا یکی از صیادان مفقود شده در دریای مازندران در پره ماهیگیری ساحل چپکرود جویبار پیدا شد.