پول مرده خوردن ندارد

سرخابی‌ها بارها اعلام کرده‌اند که با بخش بزرگی از شاکیان خود تسویه حساب کرده‌اند اما برخی مربیان و بازیکنان پیشین این دو تیم می‌گویند هیچ تماس تلفنی با آن‌ها برای حضور در باشگاه و تسویه حساب انجام نشده است. علی‌دایی، امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام، محمود فکری و صمد مرفاوی از جمله افرادی هستند که به […]

سرخابی‌ها بارها اعلام کرده‌اند که با بخش بزرگی از شاکیان خود تسویه حساب کرده‌اند اما برخی مربیان و بازیکنان پیشین این دو تیم می‌گویند هیچ تماس تلفنی با آن‌ها برای حضور در باشگاه و تسویه حساب انجام نشده است. علی‌دایی، امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام، محمود فکری و صمد مرفاوی از جمله افرادی هستند که به صورت رسمی این موضوع را اعلام کرده‌اند. هرچند که برخی پیشکسوتان مثل امیرحسین‌اصلانیان مطالبات خود را بخشیده‌اند اما سایر افراد همچنان شاکی هستند و گفته می‌شود برخی از آن‌ها به AFC شکایت خواهند کرد تا مانع از ارسال مدارک جعلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شوند. به گزارش نسیم ورزش ، مهرداد اولادی نیز یکی از بازیکنان پرسپولیس بود که مبلغی در حدود ۴۵۰ میلیون تومان از این باشگاه طلبکار است. او که چندی پیش به دلیل عارضه قلبی درگذشت، همان روزها اعلام کرد که قصد شکایت از باشگاه را ندارد اما پدر این بازیکن می‌گوید اتفاقات خاصی در باشگاه رخ داده که مانع از دیدار او با علی اکبر طاهری، مدیرعامل سرخ‌پوشان شده است. گفت‌وگوی پدر مهرداد اولادی را در ذیل می خوانید.

* آیا باشگاه پرسپولیس با شما تماسی درباره تسویه حساب گرفته است؟

خیر، هیچ تماسی با من نگرفتند. چند روز پیش (شنبه هفته گذشته) به ملاقات علی اکبر طاهری رفتم. مسئولان باشگاه اعلام کردند که او جلسه دارد و اجازه ندادند به حضورشان بروم. جلسه تمام شد و چند نفر از باشگاه خارج شدند اما دوباره اجازه ندادند من پیش او بروم. داد و بیداد کردم و گفتم من پیرمرد هستم و پروستاتم را عمل کرده‌ام. دو ساعت است که اینجا نشسته‌ام چرا من را اذیت می‌کنید؟ گفتم من قرص می‌خورم و نمی‌توانم منتظر بمانم اجازه بدهید به اتاق بروم اما اجازه ندادند.

*چه کسی به شما اجازه ورود نداد؟

نگهبان دم در. به او گفتم اجازه بده بروم داخل ولی گفت اگر بخواهی می‌توانی به زور وارد اتاق بشوی اما طاهری از دست ما عصبانی می‌شود. طاهری به آن‌ها گفته بود اگر اولادی آمد، بگویید من نیستم یا در جلسه هستم.

*در ادامه چه اتفاقی رخ داد؟

سر و صدا کردم و گفتم من بیمارم. پسرم مُرده، چرا مرا اذیت می‌کنید؟ من با شما چه کار کردم؟ این‌ها را که گفتم، گفتند برو بالا و با طاهری صحبت کن. رفتم بالا گفتند داد و بیداد کنی زنگ می‌زنیم به ۱۱۰٫ گفتم زنگ بزنید. من شاکی‌ام، شما می‌خواهید به ۱۱۰ زنگ بزنید؟ سال ۹۵ نیز یک بار با طاهری دعوا کردم و او مرا به اتاقش راه نداد. ما ۶ سال است که از پرسپولیس طلبکاریم چرا پول‌مان را نمی‌دهند؟

*واکنش طاهری چه بود؟

گفتم آقای طاهری چرا مرا اذیت می‌کنید؟ من نیز خدایی دارم. به همان خدا یک تومان از طلب ما را نداده‌اند. طاهری گفت ما که باشگاه هستیم، الان بانک‌ها نیز به مردم بدهکارند. من گفتم به من چه ارتباطی دارد؟ مگر مال مُرده را می‌خورند؟ من هم خدایی دارم. آه من تو را می‌گیرد.

*مهرداد اولادی سابقه حضور در استقلال را نیز دارد؛ طلبی از این باشگاه ندارید؟

خیر. باشگاه استقلال با ما تسویه حساب کرده است.

*از اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس بگویید. بعد از جلسه با طاهری چه اتفاقی رخ داد؟

 

کاش دل من در داشت تا آن را باز کنم و ببینید چه خبر است. پسر من مُرده، من باید بروم سر خاک پسرم؟ او جوان بود. مهرداد باید می‌آمد سر خاک من. مشکل مهرداد این بود که به طاهری و هیچ‌کس دیگری باج نمی‌داد. گفتند برو شکایت کن، هرکاری دوست داری بکن. من گفتم پس بروم شکایت کنم؟ حرف دیگری ندارید؟ گفتند خیر. برو هر کاری دوست داری بکن.

*شکایت کردید؟

بله، پیش از این نیز به مهدی تاج و علیپور درددل‌هایم را گفته بودم و باشگاه را محکوم کردم. گفتند با شما همکاری می‌کنیم که پول‌تان را بگیرید اما هیچ کاری نکردند. طاهری ارزشی برای صحبت‌های من قایل نمی‌شود. من ۶ بار پیش او رفته‌ام اما جوری حرف می‌زنند که انگار پسر من طلبکار نیست. آن زمان که مهرداد بازی می‌کرد برای او چه کردند که حالا بکنند؟ پسرم را به یک تیم اماراتی فروختند اما پول آن را گرفتند و خرج کردند. چرا پول او را نمی‌دهند؟

ما ۴۵۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلبکاریم که اگر این پول را در بانک می‌گذاشتیم، در حال حاضر دو برابر شده بود ولی نه پول می‌دهند و نه با ما تماس می‌گیرند. باور کنید قرصم را به همراه ندارم وگرنه نشان‌تان می‌دادم که روزی چند قرص باید بخورم و دنبال طلبم بدوم.