برگزاری بزرگ همایش پیاده روی خانوادگی در ساری

در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی روز جمعه ١٢ فروردین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در ساری برگزار می شود . به گزارش حرف، در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی روز جمعه ١٢ فروردین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از میدان ساعت به سمت بوستان ولایت در ساری برگزار می شود . حمیدرضا عشریه رئیس […]

3

در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی روز جمعه ١٢ فروردین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در ساری برگزار می شود .

به گزارش حرف، در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی روز جمعه ١٢ فروردین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از میدان ساعت به سمت بوستان ولایت در ساری برگزار می شود .

حمیدرضا عشریه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری و مسئول کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی در حاشیه جلسه هماهنگی کمیته های عضو ستاد همایش در فرمانداری ساری گفت: این همایش با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد روحیه نشاط در جامعه برگزار می شود .

وی به دستورالعمل توسعه و تعمیم ورزش در بین آحاد جامعه اشاره کرد و افزود: همایش پیاده روی خانوادگی در راستای ترویج فرهنگ توجه به سلامت جسمی و روانی  برگزار می شود .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز استان با بیان اینکه این همایش به مناسبت گرامی داشت چهل سالگی انقلاب اسلامی انجام می شود گفت: آحاد جامعه بصورت خانوادگی در کنار رسیدگی به امورات زندگی باید چهار موضوع اساسی آموزش، نظم و انضباط، تقویت روحیه دین باوری و تقویت قوای جسمانی را در طول عمر خود مورد توجه قرار دهند.

وی از آحاد جامعه جهت شرکت در این همایش بزرگ خانوادگی دعوت بعمل آورد .شایان ذکر است جهت کیفیت بخشی و ارتقاء خدمات مزبور ستاد همایش پیاده روی خانوادگی در فرمانداری تشکیل گردید و کلیه کمیته ها زیر نظر فرمانداری شهرستان ساری ، با پیش بینی برنامه ها و گزارشات مبتنی بر رسات های ذاتی  خود ، اهم فعالیت ها را در دستور کار و اجرا قرار خواهند داد .قابل ذکر است ، در پایان همایش پیاده روی به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد .