پرسپولیس فراموش کرد که به فکر دفاع باشد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم نباید در دربی ۸۴ پس از اینکه از رقیبش پیش افتاد آنقدر حمله می‌کرد. حمید درخشان  در خصوص شکست 3 بر 2 پرسپولیس در دربی 84 عنوان کرد: پرسپولیس شروع خوبی داشت اما فراموش کرد که وقتی جلو می‌رود حواشس به خط دفاع باشد. پرسپولیس وقتی […]

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم نباید در دربی ۸۴ پس از اینکه از رقیبش پیش افتاد آنقدر حمله می‌کرد.

حمید درخشان  در خصوص شکست 3 بر 2 پرسپولیس در دربی 84 عنوان کرد: پرسپولیس شروع خوبی داشت اما فراموش کرد که وقتی جلو می‌رود حواشس به خط دفاع باشد. پرسپولیس وقتی پیش افتاد نباید آنقدر حمله می‌کرد. زمانی هم که پرسپولیس عقب افتاد بیشتر باز بازی کرد تا گل خورده را جبران کند اما همین موضوع باعث شد گل‌های دوم و سوم را بخورد.

وی در خصوص نبود کامیابی‌نیا و تأثیر او در این دیدار تصریح کرد: کامیابی‌نیا بازیکن بسیار تأثیرگذاری است و نبود او باعث شد پرسپولیس جنگ‌های  میانه میدان را از دست بدهد. ماهینی بازیکن بسیار خوب و پا به توپی است اما جنگندگی لازم را برای بازی در پست هافبک دفاعی نداشت.

سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد عملکرد فرشاد احمدزاده گفت: بازی در دفاع چپ پست تخصصی احمدزاده نیست و فشار زیادی به او وارد شد. احمدزاده بازیکن رو به جلو و تکنیکی است و در خط میانی بهتر بازی می‌کند. او تمام تلاش خود را کرد اما پرسپولیس مشکلات زیادی داشت که به آنها باخت.