پرسپولیس توقع نداشت سه گل بخورد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس این توقع را نداشت که سه گل دریافت کند و به همین دلیل فشار زیادی بر روی این تیم بود.  علی چینی پس از برتری استقلال در دربی 84 گفت: منصوریان در چند روز اخیر جلساتی را برگزار و در آنها به نقاط ضعف و قوت پرسپولیس اشاره کرد. […]

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس این توقع را نداشت که سه گل دریافت کند و به همین دلیل فشار زیادی بر روی این تیم بود.

 علی چینی پس از برتری استقلال در دربی 84 گفت: منصوریان در چند روز اخیر جلساتی را برگزار و در آنها به نقاط ضعف و قوت پرسپولیس اشاره کرد. خوشبختانه بازیکنان به خوبی دستورات کادر فنی را اجرا کردند و می‌خواهم این برد را به خانواده آبی تبریک بگویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این فکر را می‌کرد که استقلال دو بازی حساس در یک هفته را برنده شود گفت: این فکر را نمی‌کردیم اما اعتقاد قلبی به بازیکنان داشتیم. تیم ما در نیم فصل اول تغییرات زیادی داشت و این مسئله مشکلاتی را بوجود آورده بود اما در نیم فصل دوم توانستیم با بنزین سبز بازیکنان جوان جلو برویم. همچنین جا دارد از هواداران تیم تشکر کنم که پشت ما بودند.

مربی استقلال در خصوص درگیری دقایق پایانی گفت: آن چیزی که ما از روی نیمکت دیدیم این بود که روی صحنه گل دوم مدافع تیم ما را هل دادند. رحمتی نیز پس از گل حریف توپ را برداشت تا به وسط زمین بفرستد که در همان موقع پرسپولیسی‌ها روی او ریختند، پرسپولیس این توقع را نداشت که سه گل دریافت کند و به همین دلیل فشار زیادی را متحمل شده بود. بارها شده که ما شکست خورده‌ایم اما هرگز چنین رفتاری نداشتیم. امیدوارم اینکه بازیکنان پرسپولیس یورش بردند دیگر تکرار نشود.

چینی در خصوص ادامه رقابت‌های لیگ عنوان کرد: کاری به هیچ تیمی نداریم و مسیر خود را محکم ادامه می‌دهیم و امیدوارم جایگاه خوبی در رقابت‌های لیگ کسب کنیم.

وی درباره دیدار با ذوب آهن تصریح کرد: ذوب آهن تیم خوبی است ما پس از آنکه از ورزشگاه آزادی خارج شویم دیدار با پرسپولیس را فراموش می‌کنیم و تمرکزمان بر روی بازی با ذوب‌آهن خواهد بود و امیدوارم نتیجه درخور بگیریم.

مربی استقلال درباره سنگ پراکنی تماشاگران و برخورد یکی از آنها به سر محمد انصاری مدافع پرسپولیس گفت: انصاری بازیکن خوش اخلاقی است. هر کسی که این کار را انجام داده اشتباه کرده است و از هواداران خواهش می‌کنم دیگر چنین کاری نکنند و فقط به تشویق تیم خود بپردازند.

چینی در پایان در خصوص مصاحبه نکردن برخی از بازیکنان استقلال گفت: به بازیکنان گفتیم که می‌توانند مصاحبه کنند اما یکسری از آنها اهل مصاحبه نیستند و به همین دلیل این کار را انجام ندادند.