پرسپولیس برنامه های منصوریان را به هم ریخت

  در حالی که علیرضا منصوریان به عنوان اولویت اول روی شایان مصلح مدافع چپ سپیدرود حساب کرده بود، پرسپولیس باز هم استقلال را به سمت اولویت‌های بعدی سوق داد. علیرضا منصوریان از اینکه شایان مصلح توسط پرسپولیس جذب شد به شدت ناراحت است. او تاکید کرده بود که در دفاع چپ مشکلاتی دارد و […]

 

در حالی که علیرضا منصوریان به عنوان اولویت اول روی شایان مصلح مدافع چپ سپیدرود حساب کرده بود، پرسپولیس باز هم استقلال را به سمت اولویت‌های بعدی سوق داد.

علیرضا منصوریان از اینکه شایان مصلح توسط پرسپولیس جذب شد به شدت ناراحت است. او تاکید کرده بود که در دفاع چپ مشکلاتی دارد و باید آن مشکلات را حل کند و اتفاقا گزینه اول او برای حل این موضوع همین شایان مصلح بود.

این بازیکن اما به پرسپولیس رفت و با مسئولان نقل و انتقالات استقلال به توافق نرسید تا اولویت های دوم و سوم منصوریان روی میز قرار بگیرند.پیش از این هم بازیکنانی مثل ساسان انصاری در لیست اول خریدهای منصوریان بودند که این بازیکن هم راهی سپاهان شد.

سال قبل هم بسیاری از اولویت های لیست علیرضا منصوریان برای استقلال جذب نشدند؛ از آندرانیک تیموریان و سرور جباروف در نقل و انتقالات نیم فصل – به خاطر بسته شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات – بگیرید تا ابتدای فصل که لیست منصوریان از اولویت های اول تا اولویت های دوم نزول پیدا کرد و خواسته ها و دستاوردها اینگونه شد: سیدجلال حسینی  تبدیل شد به کنعانی زادگان، وحید امیری شد کاوه رضایی، احسان حاج صفی شد میلاد زکی پور، قاسم حدادی فر شد فرشید باقری و … .

باید دید واکنش منصوریان در قبال این موضوع چیست. او بیش از حسن بیت سعید به شایان مصلح حساسیت نشان می داد چون در پست مصلح استقلال مشکل داشت اما در پست بیت سعید جابر انصاری را دارد.