پرسپولیس برای دفاع اتوبوسی راهی پیدا کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه جدایی مهدی طارمی با این روش حرفه‌ای نیست، گفت: پرسپولیس باید برای دفاع اتوبوسی حریفانش راهکار پیدا کند. محمدرضا زادمهر درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت تهران در هفته هجدهم لیگ برتر، گفت: خوشبختانه سایر تیم های بالای جدول هم مقابل حریفانشان متوقف شدند و اختلاف امتیاز پرسپولیس […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه جدایی مهدی طارمی با این روش حرفه‌ای نیست، گفت: پرسپولیس باید برای دفاع اتوبوسی حریفانش راهکار پیدا کند.

محمدرضا زادمهر درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت تهران در هفته هجدهم لیگ برتر، گفت: خوشبختانه سایر تیم های بالای جدول هم مقابل حریفانشان متوقف شدند و اختلاف امتیاز پرسپولیس در صدر جدول، باقی ماند. با این حال بازیکنان پرسپولیس باید برای دفاع اتوبوسی حریفانشان راهکاری پیدا کنند.

برخورد با بازیکنان در بلندمدت به سود پرسپولیس است

وی افزود: البته نبود فرشاد احمدزاده و گادوین منشا هم در این تساوی موثر بود ولی برانکو ایوانکوویچ مسائل بلند مدت تیمش را به مسائل کوتاه مدت ترجیح می دهد. شاید پرسپولیس در کوتاه مدت عوارض این برخوردها را بدهد ولی بدون شک در بلند مدت به نفع تیم خواهد بود.

زادمهر در خصوص اینکه رفتار برانکو برای مبارزه با بازیکن سالاری در پرسپولیس مورد حمایت همه قرار دارد، تصریح کرد: بله، پرسپولیس و هر تیمی در این صورت در بلندمدت موفق خواهد شد؛ درست مثل رفتار کارلوس کی روش در تیم ملی که مقابل بازیکن سالاری ایستاد. باید در پرسپولیس رقابت سالمی وجود داشته باشد.

انتقال بازیکن باید از کانال باشگاه باشد

وی در ادامه، در پاسخ به سئوالی مبنی بر تصمیم مهدی طارمی برای جدایی از پرسپولیس در پایان فصل، گفت: بازیکنان در پرسپولیس برای خودشان اسمی دست و پا می کنند و باید احترام باشگاه و هواداران را حفظ کنند. در همه جای دنیا بازیکنان تصمیم می گیرند که یک روز تیمشان را به مقصد تیم دیگری ترک کنند. این اتفاق صرفا بد نیست ولی باید از کانال باشگاه مبدا صورت بگیرد. بهتر است انتقال به تیم دیگر، از کانال باشگاه باشد تا پولی هم نصیب جایی شود که برای بازیکن زحمت کشیده است.به گزارش مهر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تصمیم و رفتار مهدی طارمی حرفه ای نیست، گفت: باشگاه نمی خواهد طارمی و بازیکن یا مربی دیگری را اسیر خود کند. باید قلب بازیکن با یک باشگاه باشد وگرنه هم خود بازیکن و هم تیم آسیب می بیند.