پرسپولیس از هر بازیکنی بزرگتر است

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه فراموش نکنید پرسپولیس از هر بازیکنی بزرگتر است گفت: درست است که مشکلاتی داریم اما باید با همین نفرات ادامه دهیم تا بازیکنان جدید در زمستان به جمع ما اضافه شوند. برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با تسنیم در مورد جدایی فرشاد احمدزاده از تیمش اظهار داشت: روز چهارشنبه مطلع شدیم […]

1

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه فراموش نکنید پرسپولیس از هر بازیکنی بزرگتر است گفت: درست است که مشکلاتی داریم اما باید با همین نفرات ادامه دهیم تا بازیکنان جدید در زمستان به جمع ما اضافه شوند.

برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با تسنیم در مورد جدایی فرشاد احمدزاده از تیمش اظهار داشت: روز چهارشنبه مطلع شدیم که فرشاد به تیم ورسلاو لهستان پیوسته و برای این بازیکن در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم و امیدوار فرشاد در لهستان بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سول که فکر نمی‌کند پرسپولیس از جدایی صادق محرمی، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده ضربه بخورد، یادآور شد: جدایی این نفرات مسلما در تیم تاثیرگذار خواهد بود اما من به کادرم، بازیکنان تیمم و همچنین باشگاه اعتماد کامل دارم. اگرچه دوران سختی پیش‌رو داریم و فصل آینده یک لیگ رقابتی را خواهیم داشت.

*نگرانی هواداران را درک می‌کنم

سرمربی پرسپولیس در واکنش به نگرانی‌های هواداران نسبت به آینده این تیم و همچنین بازی حساس سرخپوشان با الدحیل عنوان کرد: نگرانی هواداران را درک می‌کنم. همان طور که گفتم من به تیمم اعتماد کامل دارم و همه برای آینده هر چه بهتر باشگاه تلاش خواهیم کرد. می‌دانم که بازی با الدحیل سخت است اما مسئله این است که همه تلاش‌مان را برای موفقیت در این بازی و تکرار موفقیت‌های‌مان انجام خواهیم داد.

*دنبال جذب بازیکن برای زمستان هستیم

برانکو با تاکید بر اینکه همچنان اعتقاد دارد تیمش فصل آینده قدرتمند‌تر از فصل پیش لیگ را شروع خواهد کرد، تصریح کرد: نباید این موضوع را فراموش کرد که در فوتبال تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. تیم‌هایی چون رئال مادرید و منچستریونایتد هم تضمینی برای موفقیت‌شان نمی‌دهند. اطمینان دارم شاگردانم تمام توان خود را به کار خواهند گرفت که قهرمانی‌مان را تکرار کنند. درست است که مشکلاتی داریم ولی باید با همین نفرات ادامه دهیم تا بازیکنان جدید در زمستان به جمع ما اضافه شوند. فراموش نکنید پرسپولیس از هر بازیکنی بزرگتر است.

وی راجع به اینکه گفته می شود از گادوین منشا راضی نیست و ممکن است او هم از پرسپولیس برود؟ خاطرنشان کرد: نمی خواهم در مورد بازیکنی صحبت کنم. فقط این نکته را تاکید می‌کنم که نام پرسپولیس از هر بازیکنی بزرگتر است.

*عدم حضور علیپور و سید‌جلال در تیم ملی عادی نیست

برانکو در پاسخ به این سوال که بازی ایران و ترکیه را چطور دیده است؟ گفت: این بازی را دیدم اما بهتر است در مورد آن از کی‌روش سوال کنید. فقط یک مسئله وجود دارد و آن هم اینکه به نظرم عدم حضور سید‌جلال حسینی که از بهترین مدافعان لیگ بوده و علی علیپور که آقای گل لیگ شد در لیست و ترکیب تیم ملی عادی نیست. اگرچه در نهایت تصمیم‌گیرنده نهایی سرمربی تیم ملی است.وی در پایان راجع به عملکرد تیم ملی در جام‌جهانی اظهار داشت: در این مورد هم از کی‌روش سوال کنید، من فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.