پرداخت کمک 20 میلیون ریالی به سیل‌زدگان آغاز شد

استاندار مازندران گفت که پرداخت کمک بلاعوض 20 میلیون ریالی معیشتی به سیلزدگان استان که در بارش سیلابی مهر ماه سال جاری خسارت دیدند، شروع شد. به گزارش حرف آنلاین، محمد اسلامی افزود که تاکنون 350 خانوار سیلزده کمک بلاعوض را دریافت کرده اند. وی خانوارهای مشمول دریافت کمک معیشتی را حدود یکهزار و 850 […]

استاندار مازندران گفت که پرداخت کمک بلاعوض 20 میلیون ریالی معیشتی به سیلزدگان استان که در بارش سیلابی مهر ماه سال جاری خسارت دیدند، شروع شد.

به گزارش حرف آنلاین، محمد اسلامی افزود که تاکنون 350 خانوار سیلزده کمک بلاعوض را دریافت کرده اند.

وی خانوارهای مشمول دریافت کمک معیشتی را حدود یکهزار و 850 خانوار اعلام کرد.اسلامی گفت: برای نخستین بار پس از کمترین زمان دولت کمک هزینه معیشتی بلاعوض را به خانوارهای خسارت دیده مازندران تخصیص داده و پرداخت آن هم در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود: اعتبار تخصیصی برای پرداخت کمک بلاعوض به صورت کامل در اختیار بانک عامل قرار داده شده است و در حال پرداخت به حساب سیلزدگان است.

به گزارش ایرنا، باران و سیلاب سیزدهم و چهاردهم مهر ماه امسال در مازندران حدود هفت هزار میلیارد ریال به زیرساخت ها، واحدهای مسکونی و اراضی کشاورزی این استان خسارت وارد کرد.میزان خسارت وارده به زندگی و کسب و کار مردم در این سیل حدود 2 هزار میلیارد ریال برآورد شد که بیشترین آن مربوط به مناطق غربی مازندران بود.