پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به 70 طرح

مسئول بسیج سازندگی ساری از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به 70 طرح و آموزش کارآفرینی به 600 نفر متقاضی ایجاد مشاغل اقتصاد مقاومتی در سال 97 خبر داد. به گزارش حرف، رضا نشاگران در مورد طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت شده بسیج سازندگی شهرستان ساری گفت: تاکنون 70 طرح پروژه های اقتصادمقاومتی را در قالب […]

n82721127-71973399
مسئول بسیج سازندگی ساری از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به 70 طرح و آموزش کارآفرینی به 600 نفر متقاضی ایجاد مشاغل اقتصاد مقاومتی در سال 97 خبر داد.
به گزارش حرف، رضا نشاگران در مورد طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت شده بسیج سازندگی شهرستان ساری گفت: تاکنون 70 طرح پروژه های اقتصادمقاومتی را در قالب تسهیلات اشتغال زایی حمایت مالی کرده ایم.
وی با بیان اینکه برخی از طرح ها نیاز به تسهیلات ندارند و با آموزش می توانند اشتغال مورد نظر را ایجاد کنند، اظهار کرد: افراد مستعد برای آموزش به دستگاه های مرتبط معرفی می شوند اما به صورت ثابت و دائمی در مساجد و پایگاه های مقاومت دوره های رایگان مشاغل اقتصاد مقاومتی را برگزار می کنیم که مدرک معتبر نیز در پایان دوره صادر می شود.
وی در ادامه افزود: تاکنون 600 نفر در این دوره ها آموزش دیده اند که تعداد آن ها تا پایان سال بیشتر خواهد شد.

* ساخت 104 خانه محروم در شهرستان ساری
نشاگران مهم ترین هدف بسیج سازندگی را خدمت رسانی به مردم دانست و در مورد پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان ساری بیان کرد: ساخت مسکن نیازمندان به خصوص مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در دستور کار بسیج سازندگی ساری است که امسال ساخت و تحویل 104 واحد مسکونی خانه محروم را به پایان خواهیم رساند.
وی با بیان اینکه ساخت و بازسازی 16 گلزار مطهر شهید را در دستور کار داریم، تاکید کرد: بسیج سازندگی پروژه های زیادی را در زمینه خدمات عمومی در دستور کار دارد مانند ساخت سیل بند در روستای مزده ساری توسط گروه های جهادی که در مرحله پایانی به سر می برد.
نشاگران در مورد تعداد گروه های جهادی شهرستان ساری گفت: 70 گروه جهادی فعال برادر و خواهر در شهرستان ساری داریم که فعالیت چند باره در سال دارند.