پای مقاومت بر گلوی تکفیری‌ها

حرف آنلاین- حسین زحمتکش: در پی نقض آتش‌بس توسط عوامل تکفیری در اطراف حلب سوریه و حملات وحشیانه آن ها به شهرک خان‌طومان، خبرهایی مبنی بر شهادت و زخمی شدن چندین تن از پاسداران لشکر 25 کربلا در سوریه منتشر شد. گروه تکفیری صهیونیستی داعش با انتشار تصاویر شهدا به دنبال ایجاد رعب و وحشت […]

حرف آنلاین- حسین زحمتکش: در پی نقض آتش‌بس توسط عوامل تکفیری در اطراف حلب سوریه و حملات وحشیانه آن ها به شهرک خان‌طومان، خبرهایی مبنی بر شهادت و زخمی شدن چندین تن از پاسداران لشکر 25 کربلا در سوریه منتشر شد.

گروه تکفیری صهیونیستی داعش با انتشار تصاویر شهدا به دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین خانواده های رزمندگان است تا این تضعیف روحیه به دیگر رزمندگان در سوریه انتقال یابد. باید بدانیم در این برهه تاریخی نباید دست به کاری بزنیم که خون جوانان عزیزمان پایمال شود. رزمندگان عزیز ما در نبرد با دشمن تکفیری مردانه ایستادگی کردند و در مقابل تجاوز ناجوانمردانه آن ها ایستادند. بدانیم نباید دست به کاری بزنیم که در آسیاب دشمن آب ریخته شود تا آن ها با بهره از احساسات غلیان گرفته ما به نیات شوم خود دست پیدا کنند. فرزندان دیار علویان مانند محمد بلباسی عزیز همانگونه که در کاروان های راهیان نور دعای الهم رزقنا شهادتک را سر می دادند و با شوق کفش زائران شهدا را واکس می زدند به آرزوی خود رسیدند و دشمن زینبی و تکفیری را به زانو درآوردند.

*کلنا عباسک یا زینب

حال این دشمن زبون که دست مایه و برگ برنده ای ندارد آنقدر پست و ذلیل شده که با عکس پیکرهای مطهر شهدا به دنبال برگ برنده می گردد اما نمی داند با انتشار این تصاویر ذره ای از عزم و اراده پولادین این مردم کم نمی شود، ما مدافعان حریم زینبی هستیم، کلنا عباسک یا زینب.

مازندران سرزمین شهدا است و مردم این خطه با مشاهده تصاویر فرزندانشان استقامت بیشتری در مقابل توطئه های تکفیری صهیونیستی پیدا می کنند. ما خوشحالیم که از مناطق پیشرو در دفاع از حرم زینبی هستیم، فرزندان مازندران مانند پدران خود در مقابل توطئه تکفیری ها این دشمنان قسم خورده اسلام، قسم وفاداری خورده و و مردانه جنگیدند و مخاطب یا ایتها النفس المطئنه ارجعی الی ربک شدند و راضی به رضای الهی به دیار زینبی شتافتند.

* اخبار غیرموثق

خبرهای ضد و نقیضی در این خصوص توسط برخی رسانه ها منتشر شد و نام برخی از افراد به عنوان شهدا برده می شد. عکس دست به دست شده پیکر مطهر محمد بلباسی مدیر اردویی سپاه کربلای مازندران و رحیم کابلی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهادت این دو عزیز را محرز کرد اما سپاه کربلای مازندران از بردن نام اسامی شهدا خودداری می کرد تا اینکه مصاحبه مسئول روابط عمومی سپاه کربلا مازندران با رسانه ها منتشر شد. وی در این مصاحبه از رسانه ها خواست تا از بردن نام فردی به عنوان شهید خودداری کنند و تمامی اخبار مربوط به رزمندگان مازندرانی را از روابط عمومی سپاه کربلا پیگیری کنند.

*13 شهید و 21 مجروح

ساعت 17  روز گذشته رضایی مسئول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران در گفت و گو با حرف شهادت 13 نفر و مجروحیت 21 نفر را تایید کرد. هرچند روابط عمومی سپاه کربلا از بردن نام اسامی شهدا به زمان دیگری سخن گفته اما با توجه به پیگیری های متعدد مردم نام اکثر شهدا مشخص شده است.

گروه های تکفیری – صهیونیستی داعش در عملی تلافی جویانه و به قصد تضعیف جبهه مقاومت اقدام به عکس برداری از پیکر مطهر شهدا و پخش در فضای مجازی و دیگر رسانه ها کرده است. این تصاویر که به دست مردم مازندران رسیده است شهادت سه نفر از فرزندان مازندران را محرز کرد.

طبق اعلام منابع غیر رسمی اسامی شهدا به شرح ذیل می باشد:

١- شهـيد محمود رادمهر از ساری

٢- شهـيد سیدجواد اسدی از ساری

٣- شهـيد رحیم کابلی از بهشهر

٤- شهـيد محمد بلباسی از قائمشهر

٥- شهـيد حسین مشتاقی از نکا

٦- شهـيد علی عابدینی از فریدونکنار

٧- شهـيد علیرضا بریری از بابل

٨- شهـيد سیدرضا طاهر از بابل

٩- شهـيد رضا حاجی زاده از آمل

١٠- شهـيد حبیب‌الله قنبری

١١- شهـيد علي جمشیدی از نور

١٢- شهـيد حسن رجایی فر از آمل

۱۳ ـ شهید سعید کمالی