پایان چهار روز رایزنی هسته‌ای در وین

حرف آنلاین: چهار روز رایزنی هسته ای در وین در راستای نگارش پیش نویس برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در وین پایان یافت و قرار است دور بعدی مذاکرات چهارشنبه هفته آینده باز هم در وین برگزار شود. دور جدید رایزنی های هسته ای که از روز سه شنبه در راستای نگارش پیش نویس برنامه […]

حرف آنلاین: چهار روز رایزنی هسته ای در وین در راستای نگارش پیش نویس برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در وین پایان یافت و قرار است دور بعدی مذاکرات چهارشنبه هفته آینده باز هم در وین برگزار شود.

دور جدید رایزنی های هسته ای که از روز سه شنبه در راستای نگارش پیش نویس برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در وین آغاز شد، ساعتی قبل با برگزاری نشست عمومی ایران و ٦ کشور در سطح معاونان و مدیران کل سیاسی در وین پایان یافت.

امروز جمعه در آخرین روز این رایزنی ها در وین، نشست های دوجانبه بین هیات مذاکره کننده ایرانی با هیات روسیه و همچنین چین و نشست چهارجانبه ایران و سه کشور اروپایی ( آلمان، انگلیس و فرانسه) برگزار شد.

قرار است دور بعدی مذاکرات در راستای ادامه نگارش پیش نویس برجام چهارشنبه هفته آینده در وین برگزار شود.

سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران در این باره عنوان کرد :« ما هفته آینده مجددا در وین دیدار خواهیم کرد. ما هنوز کارهای زیادی داریم که باید در سطح مدیران سیاسی انجام شود.» / فارس