پایان حکومت سه دهه‌ای ناطق بر فدراسیون بوکس

  رییس فدراسیون بوکس ایران دقایقی پیش با حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان از سمت خود در ریاست فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران استعفا کرد. وزیر ورزش و جوانان با استعفای احمد ناطق نوری، رییس فدراسیون بوکس، موافقت کرد و او را به عنوان رییس افتخاری فدراسیون بوکس منصوب کرد. ناطق نوری از […]

 

رییس فدراسیون بوکس ایران دقایقی پیش با حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان از سمت خود در ریاست فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران استعفا کرد. وزیر ورزش و جوانان با استعفای احمد ناطق نوری، رییس فدراسیون بوکس، موافقت کرد و او را به عنوان رییس افتخاری فدراسیون بوکس منصوب کرد. ناطق نوری از سال 1368 و همزمان با راه اندازی مجدد ورزش بوکس پس از انقلاب، ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت و حالا پس از حدود 28 سال از این سمت کنار می‌رود.

* پس از 27 سال خسته شده بودم

احمد ناطق نوری پس از حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان و استعفا از سمت ریاست فدراسیون بوکس بیان کرد: ارتباطم با بوکس قطع نخواهد شد.به گزارش مازندلیگ،  احمد ناطق نوری  با حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان از سمت خود در ریاست فدراسیون  استعفا کرد و بیان کرد: این درخواست خود من بود و پس از 27 سال کار دچار خستگی شده بودم و فرصت زیادی برای اداره بوکس نداشتم. باید اقدامی می کردیم که تحولی صورت بگیرد و نیروهای جدید وارد کار شوند.رییس سابق فدراسیون بوکس افزود: وزیر ورزش و جوانان به من بسیار محبت داشتند و خواستند که همچنان در کنار بوکس بمانم و نیروهای جدید را هدایت کنم. با وزیر ارتباط و دوستی دیرینه داریم و کمک می کنیم که شخصی لایق در ادامه راه بوکس باشد تا فعالیت های این رشته مختل نشود.