پاتک قاتل خاموش به 6 زندگی

سرویس حوادث حرف: مسمومیت با گاز 6شهروند شمالی را در دو استان مازندران و گیلان تا دروازه های مرگ برد اما 4 تن از آنها خوش شانس بودند که بار دیگر به آغوش زندگی برگشتند. این دو حادثه در شهرهای آمل در استان مازندران و رشت در استان گیلان رخ داد که در جریان آن […]

سرویس حوادث حرف: مسمومیت با گاز 6شهروند شمالی را در دو استان مازندران و گیلان تا دروازه های مرگ برد اما 4 تن از آنها خوش شانس بودند که بار دیگر به آغوش زندگی برگشتند.

این دو حادثه در شهرهای آمل در استان مازندران و رشت در استان گیلان رخ داد که در جریان آن یک مرد و یک زن وداعی تلخ با زندگی داشتند.

حادثه در آمل:مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل گفت: زن مسن آملی بر اثر انتشار گاز منواکسید کربن جان داد.حسین نذیری اظهار کرد: قاتل خاموش جان یکی از شهروندان آملی که زن مسن بود را گرفت.

وی با اعلام اینکه این حادثه با شماره‌گیری سامانه 125 به اطلاع مأموران آتش‌نشانی رسید، افزود: انتشار گاز مونوکسید کربن در یک منزل مسکونی علاوه بر گرفتن جان یک زن آملی، 2 نفر دیگر را هم روانه بیمارستان کرد.مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل یادآور شد: این حادثه در منزل مسکونی خیابان طالب آملی، دریای 60 اتفاق افتاد که بلافاصله پس از اعلام حادثه مأموران آتش‌نشانی برای نجات جان مصدومان و ایمن‌سازی محیط وارد میدان شدند.

نذیری گفت: با تلاش عوامل اورژانس 115 دو نفر از مصدومان این منزل مسکونی برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

حادثه در رشت:پیمان اسدی رئیس اورژانس گیلان گفت: در پی تماس رانندگان با  اورژانس ۱۱۵گیلان،  مبنی بر گازگرفتگی در شهر رشت، پایانه باربری سراوان به اطلاع واحد ارتباطات اورژانس رسید.اسدی در ادامه افزود: بلافاصله تیم های فوریت پزشکی به محل رسیدند و پس از بررسی وضعیت، متوجه شدند از سه مرد که دچار گازگرفتگی داخل کامیون شده بودند، یک تن جان خود را از دست داده است.

وی در پایان اعلام کرد: دو تن دیگر را پس از انجام اقدامات فوریت های پزشکی سریعا به بیمارستان رازی رشت انتقال دادند. رئیس اورژانس گیلان گفت: در پایانه باربری سراوان ۳ تن دچار مسمومیت با مونوکسید کرین شدند که متاسفانه یک تن جان خود را از دست داد.