ویسی:چون خرج اعتیادشان را ندادم فحاشی کردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: عده‌ای از من پول موادشان را می‌خواستند چون به آنها پول ندادم در بازی با سپاهان فحاشی کردند. عبدالله ویسی در گفت‌وگو با فارس در مورد همگروهی ایران با اسپانیا، پرتغال و مراکش، گفت: از این قرعه شوکه شده‌ام آنقدر اعصابم به هم ریخت که از خانه بیرون رفتم. از […]

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: عده‌ای از من پول موادشان را می‌خواستند چون به آنها پول ندادم در بازی با سپاهان فحاشی کردند.

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با فارس در مورد همگروهی ایران با اسپانیا، پرتغال و مراکش، گفت: از این قرعه شوکه شده‌ام آنقدر اعصابم به هم ریخت که از خانه بیرون رفتم. از این قرعه سردرد گرفته‌ام بهترین فرصت را داشتیم برای اولین بار با این تیم از گروهمان صعود کنیم اما این قرعه نصیب ما شد.

وی افزود: این زشت‌ترین قرعه بود در 7 گروه دیگر اگر قرار می‌گرفتیم صد در صد به مرحله بعد صعود می‌کردیم ولی این بدترین گروه بود.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا باید به دنبال حضور آبرومند در جام جهانی باشیم، عنوان کرد: به هر حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست شاید با یک پیروزی و یک تساوی توانستیم اتفاقات بزرگی رقم بزنیم.

وی در مورد اینکه کدام تیم‌ها رقیبان سخت‌تری برای ایران هستند، گفت: هر سه حریف سخت هستند فرقی نمی‌کند با کدام تیم روبه‌رو می‌شویم اما اسپانیا یک چیز دیگری است.

ویسی در رابطه با دیدار روز پنجشنبه تیمش مقابل سپاهان و فحاشی‌هایی که در این مسابقه صورت گرفت، گفت: سپاهان عملکرد خوبی داشت و از لحاظ فنی شرایط خوبی داشت. آنها می‌توانستند برنده باشند ولی خدا این تیم را تنبیه کرد چرا که یک عده افراد بی‌وجدان که نمی‌توان به آنها انسان گفت روی سکوها نشسته بودند و حرف‌هایی می‌زدند که لیاقت خودشان بود. من مربی بودم که این تیم را یازدهم تحویل گرفتم و ششم تحویل دادم از هزینه 37 میلیاردی به 5 میلیارد تیم را رساندیم، یک عده را شهامت نداشتند بیرون بگذارند و من این کار را انجام دادم و پشت من قایم شدند. جوانگرایی کردیم و قرار بود تیم در سال اول در نیمه ابتدایی جدول باشد که این اتفاق هم افتاد.  افرادی که از من پول می‌خواستند تا خرج اعتیادشان را در بیاورند اما به آنها پولی ندادم روی سکوها به من فحاشی کردند. پیشکسوتان سپاهان و مسئولان استانی در تماسی که به من داشتند عذرخواهی کردند و گفتند این افراد از ما جدا هستند.

وی افزود: فحش‌ها و شعارها علیه من برنامه‌ریزی شده بود در مورد من شعار درست کرده بودند و در مقابل هتل و شب قبل بازی این حرفها را می‌زدند گناه من چه بوده، است همین الان بهترین عملکرد را بازیکنان جذب شده در زمان من داشتند. میرزایی را که مسخره می‌کردند بهترین بازی را می‌کند. علی محمدی که گلزن این تیم است را من به سپاهان آوردم. مهرداد محمدی عارف غلامی بهترین بازی را می‌کنند. اگر از عملکرد لی ناراحت هستند می‌توانستند او را حفظ نکنند. چرا با این بازیکن تمدید قرارداد کردند تیم امسال چه کاری کرده است؟ تمام بازیکنان در پایان بازی از من عذرخواهی کردند که این اتفاقات رخ داد.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با گل دقایق پایانی این تیم، عنوان کرد: بهترین لحظه زندگی‌ام زمانی بود که گل زدیم و همه ورزشگاه ساکت شدند و من فریاد الله‌اکبر در ورزشگاه سر می‌دادم. این اتفاق برایم از دو قهرمانی شیرین‌تر بود. تیم‌های خوزستانی از سپاهان امتیازات خوبی گرفتند و این برایم بسیار شیرین بود تا دیگر نگویند سپاهان خوزستانی نمی‌خواهیم.

وی در مورد اینکه آیا اتفاقات بازی دیروز را پیگیری خواهد کرد، عنوان کرد: به صورت شخصی و از طریق باشگاه شکایت می‌کنم سازمان لیگ باید با این اتفاقات برخورد کند مگر آنکه آنها خواب باشند. می‌دانم سازمان لیگ برخورد خواهد کرد. این توهین‌ها به ویسی نبود بلکه به کل خوزستان بود. اگر جرأت دارند به خوزستان بیایند و هر اتفاقی که بیفتد مسئولش من هستیم. به آنها اجازه نمی‌دهیم که از این رفتارها کنند و آنها اگر جرأت دارند به خوزستان بیایند. در عمرم ندیده بودم که به این شکل به یک نفر فحاشی شود تنها گناه من این بود که به این افراد پول موادشان را نداده بودم و می‌خواستند به این شکل به من فحاشی کنند این همه مربی به سپاهان آمده و رفته است آیا باید این رفتار را کنند.