وقتی استقلال از بازیکن میلیاردی‌اش «رو دست» خورد

مسئولان باشگاه استقلال تصور نمی‌کردند بازیچه دست بازیکنی شوند که خیال‌شان از تمدید قراردادش راحت بود. رضا افتخاری، مدیرعامل و پندار توفیقی، مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال پس از اینکه خبر بازگشت سجاد شهباززاده را اعلام کردند، با نهایت اطمینان خبر از تمدید قرارداد کاوه رضایی دادند و حتی با مطرح کردن نام مدیربرنامه‌های این بازیکن […]

مسئولان باشگاه استقلال تصور نمی‌کردند بازیچه دست بازیکنی شوند که خیال‌شان از تمدید قراردادش راحت بود.

رضا افتخاری، مدیرعامل و پندار توفیقی، مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال پس از اینکه خبر بازگشت سجاد شهباززاده را اعلام کردند، با نهایت اطمینان خبر از تمدید قرارداد کاوه رضایی دادند و حتی با مطرح کردن نام مدیربرنامه‌های این بازیکن از زبان او اعلام کردند که رضایی مشکلی برای تمدید قرارداد با استقلال ندارد.

تنها یک ساعت پس از این اتفاق، مهاجم استقلال تصویری از خود منتشر کرد که نشان می‌داد با تیم شارلوای بلژیک توافق کرده است و با انتشار این عکس از هواداران استقلال خداحافظی کرد، اتفاق عجیبی که کمتر هواداری از استقلال آن را می‌توانست باور کند. باشگاه استقلال هم در مطلبی احساسی با عنوان درد و دل، پیامی منتشر کرده که اگر رضایی قصد داشت لژیونر شود، چرا پیش از این اعلام نکرده بود و از طریق مدیربرنامه‌های خود خبر تمدید قراردادش را داد.

اکنون برای اهالی فوتبال و هواداران استقلال این سؤال پیش می‌آید که چطور باشگاه استقلال خبر نداشته که رضایی قرار است، لژیونر شود؟ اگر فرض بگیریم که مدیربرنامه‌های این بازیکن به آنها قول تمدید قرارداد را داده، چرا دستپاچه شدند و با نام بردن از مدیربرنامه‌های او به هواداران قول بی‌جهت دادند؟ آیا در شأن باشگاه استقلال و مدیرعامل آن است که بخواهد از طریق مدیربرنامه‌های یک بازیکن به هواداران قولی دهد؟ بارها مسئولان استقلال صحبت از تمدید قرارداد رضایی کردند، اما در متن گلایه‌آمیز خود مدعی شده‌اند که این بازیکن به تماس‌های آنها پاسخی نداده است. چرا آن زمان چنین چیزی را به هواداران اطلاع‌رسانی نکردند که اکنون با رفتن رضایی به قول معروف «رو دست» بخورند؟

زمانی که باشگاه استقلال همه آپشن‌های رضایی در قراردادش را پذیرفت و با مبلغ سنگین با این بازیکن قرارداد بست، باید فکر امروز را می‌کرد که خیلی راحت دست‌شان را در حنا بگذارد و بی‌توجه به تماس‌های آنها سر از تیم دیگری در بیاورد! هواداران استقلال فراموش نکردند که رضایی در چند نوبت به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به نشانه قهر اردوی این تیم را ترک کرد، بازیکنی که بارها مورد ستایش سرمربی قرار گرفت، اما تعداد گل‌هایش در لیگ برتر دو رقمی نشد.

پیش از این به مسئولان باشگاه استقلال این هشدار داده شده بود که برخی از دلال‌ها زیر پای بازیکنان نشسته و راهکاری عجیبی برای تمدید قرارداد ارائه می‌دهند. ظاهراً مسئولان باشگاه استقلال در خواب خرگوشی به سر می‌برند و متوجه بازیچه شدن خود نبوده و نیستند، باشگاهی که به نظر می‌رسد مسئولان آن در نقل‌وانتقالات بیشتر از آنکه حرفه‌ای عمل کنند، دنبال راهی برای نشان دادن عملکرد بی‌نقص‌شان به هواداران بوده‌اند.