ورود دستگاه قضایی به وضعیت کارخانه شماره 1 نساجی قائمشهر

رییس کل دادگستری استان از ورود دستگاه قضایی استان به موضوع وضعیت کارخانه شماره 1 نساجی قائمشهر خبر داد. به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران حجت الاسلام و المسلمین اکبری در خصوص پیگیری وضعیت کارخانه نساجی شماره 1 این شهرستان گفت: در راستای تاکید ریاست معظم قوه قضاییه حضرت آیت […]

رییس کل دادگستری استان از ورود دستگاه قضایی استان به موضوع وضعیت کارخانه شماره 1 نساجی قائمشهر خبر داد.
به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران حجت الاسلام و المسلمین اکبری در خصوص پیگیری وضعیت کارخانه نساجی شماره 1 این شهرستان گفت: در راستای تاکید ریاست معظم قوه قضاییه حضرت آیت الله رییسی “دام ظله “مبنی برحمایت ازواحد های تولیدی طی دو مرحله رئیس دادگستری و دادستان شهرستان قائمشهر از کارخانه مزبور بازدید کرده و از نزدیک مشکلات ، کمبودها و نواقص موجود در این کارخانه را مورد بررسی قرار دادند.
این مقام عالی قضایی استان در ادامه اظهار داشت: دو جلسه با حضور نمایندگان دستگاه قضایی این شهرستان و اعضاء شورای تامین حوزه قضایی در راستای ساماندهی وضعیت کارخانه و رفع مشکلات کارگران برگزار شد و طی آن هماهنگی های لازم صورت گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه بیان داشت:‌ تمامی دستگاههای موجود در کارخانه لیست برداری و مقررشد دستگاهها که قابلیت تعمیر و اورهال دارد ، اقدام لازم صورت گیرد و مجددا استفاده و راه اندازی شود و آن بخش که قابل تعمیر و احیاء نیست، تماما در یک انبار جداگانه قرار داده وبا انجام مزایده و نظارت دادگستری به فروش برسد.
رییس کل دادگستری استان مازندران همچنین اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد دستگاههای جدید جایگزین شوند، همچنین به کارگران نساجی هم تذکرات لازم در جهت احیاء نساجی و زنده نگاه داشتن کارخانه واستفاده بهینه وحداکثری داده شد.
وی افزود: این امر بازتاب خوبی درمیان کارگران داشته و امید دوباره در میان کارگران زحمتکش برای احیای دوباره و به اوج رسیدن این کارخانه ایجاد شده که با همت و تلاش همه مدیران این شهرستان و کارگران قابل اجرا است.
این مقام قضایی تاکید کرد: ان شاءالله با اقدامات صورت گرفته و پیگیریهای بعدی، امید است کارخانه همانند سالهای گذشته ، مجددا سرپا و فعال شود.
وی همچنین اظهار داشت: اقدامات خوبی در خصوص کارخانه نساجی مازندران معروف به کارخانه شماره 3 انجام گرفته که ان شاالله با اتمام کار های اولیه ، اطلاع رسانی خواهد شد.