ورزشگاه 5هزار نفری شهیدچمران آمل به زودی به مناقصه می رود

بمناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار مراسمی در سالن اجتماعات شهید ورزشکار حمزه حاجی زاده اداره ورزش و جوانان برگزار شد. به گزارش حرف آنلاین، اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان آمل در ابتدا مراسم با تسلیت شهادت امام جواد(ع) و تبریک هفته خبرنگار گفت: از تمامی خبرنگارانی که در قالب های مختلف در راستای بسط […]

740074

بمناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار مراسمی در سالن اجتماعات شهید ورزشکار حمزه حاجی زاده اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش حرف آنلاین، اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان آمل در ابتدا مراسم با تسلیت شهادت امام جواد(ع) و تبریک هفته خبرنگار گفت: از تمامی خبرنگارانی که در قالب های مختلف در راستای بسط و توسعه ورزش ما را یاری می کنند تشکر و قدردانی نموده و افزود با نگاه تیزبینانه و تحلیل های کارشناسی، اداره ورزش و جوانان آمل را درجهت دستیابی به اهداف و استراتژی پیش بینی شده یاری کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان آمل در پاسخ به سوال یکی از حاضرین در خصوص استادیوم ورزشی نیمه کاره شهید چمران گفت: برابر پیگیری های بعمل آمده در نظر است بزودی فرآیند مناقصه برگزار شود. این پروژه در زمره پروژه های ملی است و برابر با سایر پروژه های ملی اعتبار به آن اختصاص می یابد از این رو اختصاص اعتبار ویژه به آن علیرغم پیگیری های مدیرکل و نماینده شهرستان زمان بر شده است.

وی در خصوص فعالیت های انجام گرفته در حوزه  جوانان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و یک جلسه شورای اداری جوانان برگزار کردیم و انتظار وجود دارد دستگاه ها  مشاور جوان و نخبگان خویش را به اداره ورزش و جوانان معرفی تا در پایان نسبت به تشکیل مجمع نخبگان جوان شهرستان اقدام شود.