واکنش سردار کمالی به نامه وزیر

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با ابراز بی اطلاعی از نامه کفاشیان برای حضور بازیکنان سرباز در تیم ملی امید، تصریح کرد: تصمیم ما همچنان بازی نکردن سربازان متخلف در تیم ملی است. سردار موسی کمالی در خصوص اینکه گفته شده است کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال نامه‌ای برای حضور بازیکنان سرباز در […]

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با ابراز بی اطلاعی از نامه کفاشیان برای حضور بازیکنان سرباز در تیم ملی امید، تصریح کرد: تصمیم ما همچنان بازی نکردن سربازان متخلف در تیم ملی است.

سردار موسی کمالی در خصوص اینکه گفته شده است کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال نامه‌ای برای حضور بازیکنان سرباز در تیم ملی امید، اظهار داشت: هیچ نامه‌ای به دست ما نرسیده است و سیاست ما همانی بود که اعلام کردیم. سربازانی که با جعل، دسیسه، تقلب و حیله به قانون موفق به دریافت کارت پایان خدمت شدند و کارتشان باطل شده فعلاً حق بازی در تیم ملی را ندارند.
وی ادامه داد: به نظر من هم همراهی آنها منطقی نیست چون بعضاً اگر فردی یک تخلف انضباطی ساده انجام داده از تیم ملی خط خورده اما حالا که این سربازان جرم به این بزرگی انجام داده‌اند چگونه انتظار دارند که ما قوانین را زیر پا بگذاریم و چشممان را روی تخلف آنها ببندیم.
معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: آنها قوانین مملکت را خدشه‌دار کردند چطور انتظار دارند که اجازه دهیم در تیم ملی بازی کنند؟ آن وقت جواب مردم را چگونه بدهیم؟ چرا باید تبعیض قائل شویم همه مردم در برابر قانون یکسان هستند. باز هم تأکید می‌کنم هنوز تصمیم جدیدی گرفته نشده و همان تصمیم قبلی باقی مانده است.
سردار کمالی در پاسخ به این سؤال که آیا ستاد کل نیروهای مسلح پاسخ نامه وزیر ورزش مبنی بر حضور سربازان در تیم ملی را داده است یا خیر، گفت: من از نامه وزیر خبر ندارم که آیا به ستاد کل نیروهای مسلح رسیده است یا خیر. دو مقام مسئول با یکدیگر مکاتبه کرده‌اند و ما ورود نمی‌کنیم.
وی در پایان تأکید کرد: از نظر ما اگر نامه‌ای هم نوشته شده و یا می‌شود نباید رسانه‌ای شود نامه باید مسیر قانونی خود را طی کند نه اینکه با انتشار آن در رسانه‌ها بخواهیم جو رسانه‌ای ایجاد کنیم./ تسنیم