واکاوی چرایی لغو دیدار تیم ملی ایران و سوریه

درخواست کی روش برای داشتن بازیکنان لیگ برتری در هنگام بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با درخواست منفی باشگاه های استقلال و پرسپولیس همراه شد. فدراسیون فوتبال از لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با سوریه و به تعویق افتادن بازی با ازبکستان خبر داد. این اتفاقات بعد از جلسه […]

4

درخواست کی روش برای داشتن بازیکنان لیگ برتری در هنگام بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با درخواست منفی باشگاه های استقلال و پرسپولیس همراه شد.

فدراسیون فوتبال از لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با سوریه و به تعویق افتادن بازی با ازبکستان خبر داد. این اتفاقات بعد از جلسه کی روش با تاج و سرمربی استقلال رخ داد تا به نوعی باشگاه‌ها پاسخ درخواست کی‌روش برای در اختیار گذاشتن بازیکنان باشگاهی را زودتر از موعد مقرر بدهند.

پیش از این اتفاقات، کی‌روش بازیکنان باشگاهی را از نظر بدنی فاقد شرایط مساعد برای حضور در جام جهانی و تقابل با بازیکنان اسپانیا، پرتغال و مراکش دانسته بود. او برای جبران این ضعف از مسئولان فوتبال ایران و دولت که متولی اصلی استقلال و پرسپولیس است، خواسته بود درباره این مشکل تصمیم گیری کنند و حداقل 40 روز زودتر بازیکنان باشگاهی را در اختیار او بگذارند. به گزارش ایسنا، این درخواست کی‌روش با واکنش علنی برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه نویی همراه شد و عملا آنها پاسخ منفی به سرمربی تیم ملی دادند. شفر هم برای تصمیم‌گیری درباره این موضوع به دیدار کی‌روش رفت.

کی روش هم در مطالبی که در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرده بود به عذرخواهی کنایه آمیز از فوتبال ایران از جمله بازیکنان و هواداران پرداخت و به این جملات که بازیکنان ایرانی در سطح بازی رئال مادرید و یوونتوس هستند و نیازی به آماده‌سازی بیشتر ندارند، اکتفا کرد تا بار دیگر نارضایتی خود را اعلام کند.