وارد مدار شدن واحد گازی نیروگاه نوشهر به زودی

بخش گاز نیروگاه 460مگاواتی کاسپین نوشهر با ظرفیت 300 مگاوات وارد شبکه سراسری می شود. به گزارش حرف آنلاین، کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ،با حضور در این نیروگاه از روند اجرای این پروژه بازدید کرد و با اعلام این خبر گفت: با تلاش های انجام شده ،مقرر شد در […]

1394122218265524975443

بخش گاز نیروگاه 460مگاواتی کاسپین نوشهر با ظرفیت 300 مگاوات وارد شبکه سراسری می شود.

به گزارش حرف آنلاین، کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ،با حضور در این نیروگاه از روند اجرای این پروژه بازدید کرد و با اعلام این خبر گفت: با تلاش های انجام شده ،مقرر شد در پیک  تابستان و برای تقویت ولتاژ در منطقه غرب مازندران ، بخش توربین گازی این نیروگاه که دارای 98 درصد پیشرفت فیزیکی است به طور جداگانه راه اندازی و وارد مدار شود. که جا دارد در اینجا از تلاش شبانه روزی همکاران این پروژه قدردانی شود.

وی افزود: تست های اولیه و مهم انجام شده و امیدواریم تا هفته آینده این واحد سنکرون شده و به شبکه سراسری بپیوندد.

دکتر گلزاری مدیرعامل شرکت ماهتاب کاسپین در حاشیه این بازدید گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی #کاسپین به ظرفیت 460 مگاوات در بخش کلی 82 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با راه اندازی واحد گاز این نیروگاه در حدود 300 مگاوات برق وارد شبکه سراسری می شود.

قابل ذکر است ،پست 230 کیلو ولت مجاور نیروگاه، خط انتقال از پست به نیروگاه، ترانس اصلی نیروگاه و ترانس های کمکی از سمت شبکه نیز برق دار شده اند و به این معناست که شرایط برای اتصال به شبکه آماده بوده و تا هفته آینده تست های الکتریکال و مکانیکال انجام و واحد گازی به شبکه سراسری وصل خواهد شد.