وادادگی در برابر دشمن، نوعی فتنه است

فعال سیاسی و مدیر مسؤول روزنامه حرف مازندران گفت: فتنه، گاهی آشوب خیابانی و گاهی درگیری های داخلی و وادادگی در برابر دشمن است. به گزارش حرف، شکرالله رضازاده‌شرمه در همایش بزرگداشت نهم دی ماه در حسینیه قتلگاه بهشهر اظهار کرد: در نهم دی ماه، مردم ما با بصیرت عمل کردند؛ به موقع تصمیم گرفته […]

2
فعال سیاسی و مدیر مسؤول روزنامه حرف مازندران گفت: فتنه، گاهی آشوب خیابانی و گاهی درگیری های داخلی و وادادگی در برابر دشمن است.
به گزارش حرف، شکرالله رضازاده‌شرمه در همایش بزرگداشت نهم دی ماه در حسینیه قتلگاه بهشهر اظهار کرد: در نهم دی ماه، مردم ما با بصیرت عمل کردند؛ به موقع تصمیم گرفته و وارد عمل شدند.
وی افزود: فتنه 88 و اتفاقات بعد از آن، تنها دعوای احمدی‌نژاد و موسوی نبود و وقتی چادر از سر زنان می‌کشیدند و مسجد آتش زدند؛ یعنی عنان کار از دست‌شان در رفته بود.
مدیر مسؤول روزنامه حرف مازندران ادامه داد: فتنه، گاهی آشوب‌های خیابانی همچون همین فتنه 88 است و گاهی هم مقابله با داخل و وادادگی در برابر دشمن است.
رضازاده بیان کرد: مشکل ما این است که موارد مهم تاریخ معاصر را نمی‌گوییم و ضرر می‌کنیم و این موارد و تاریخ معاصر باید به درستی برای مردم بیان و گفته شود.
وی با اعلام اینکه سال 88، سال عجیبی است که باید هزاران بار بازخوانی شود، یادآور شد: بعد از فتنه 88 هم دشمن و دشمنان بیکار ننشستند و دیدیم که در تشییع جنازه منتظری، هم عده‌ای به همین بهانه می‌خواستند؛ طغیان علیه نظام راه بیاندازند که با بصیرت مردم عملیاتی نشد.
این فعال سیاسی مازندران گفت: مشکل در برابر مشکلات و فتنه‌های اینچنینی این است که از ولی فقیه زمان خود فاصله می‌گیریم و اگر این ارتباط تنگاتنگ با ولی باشد؛ مطمئن باشید که سود خواهیم کرد.
وی افزود: جریان ناب انقلاب، از ابتدای انقلاب تاکنون، هنوز ارکان اجرایی کشور را 100 در صد در اختیار نداشته است و توسعه امروز و کنونی ما از برکت همین بچه‌های جریان انقلابی است.
مدیر مسؤول روزنامه حرف مازندران بیان کرد: ببینید اکنون که همه این نیروهای انقلابی را در ارکان اجرایی اختیار نداریم؛ شاهد این مقدار توسعه در عمران و آبادانی از این فرزندان انقلاب، شامل حال ما شده است و اگر این جریان را به طور کامل داشته باشیم؛ توسعه همه جانبه خواهد بود.
رضازاده خاطر نشان کرد: تنها نسخه شفابخشی که بحران را نجات می‌دهد؛ نسخه حکومت دینی است.
وی با بیان اینکه انتخابات سال آینده بسیار مهم است، یادآور شد: باید به دور از عواطف، به درستی برای انقلاب تصمیم بگیریم و بدانیم باید به این انقلاب و آیندگان جوابگو باشیم.
این فعال سیاسی مازندران ادامه داد: باید برای جریان انقلاب، ید واحده باشیم؛ تا صدای ما شنیده شود، ما تعداد کثیر هستیم؛ اما چون به صورت جزیره‌ای و جدای از هم کار می‌کنیم، دیده نشده و جدا هستیم و باید با اتحاد، همدلی و تمریم با هم بودن به شاخص‌ها توجه کنیم.
وی گفت: سال 98 هم براساس فرمایشات رهبری، دشمن برای ما برنامه دارد و باید هوشیار باشیم و در مسیر انقلاب و شهدا حرکت کنیم تا عاقبت بخیر شویم.