هیچ فضایی برای ورزشکاران معلول در مازندران وجود ندارد

مربی و بازیکن ملی‌پوش مازندرانی بسکتبال با ویلچر می‌گوید: مشکل عمده نداشتن امکانات سخت‌افزاری تخصصی است و عملا هیچ فضایی که ویژه ورزشکاران معلول باشد، نداریم. در پکن همگان انتظار شکست ایران را پس از ورود به یکچهارم نهایی بسکتبال باویلچر قهرمانی آسیا داشتند اما اعضای تیمی که با شگفتی بازی های قهرمانی آسیا ـ […]

مربی و بازیکن ملی‌پوش مازندرانی بسکتبال با ویلچر می‌گوید: مشکل عمده نداشتن امکانات سخت‌افزاری تخصصی است و عملا هیچ فضایی که ویژه ورزشکاران معلول باشد، نداریم.

در پکن همگان انتظار شکست ایران را پس از ورود به یکچهارم نهایی بسکتبال باویلچر قهرمانی آسیا داشتند اما اعضای تیمی که با شگفتی بازی های قهرمانی آسیا ـ اقیانوسیه را آغاز کردند، تا فینال پیش تاختند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در حالی قدم به کارزار آسیاـ اقیانوسیه در مرکز چین گذاشته بود که تغییرات زیادی به نسبت دوره‌های گذشته داشت.نفرات تیم جوان‌تر و از دل لیگ برتر کشور گرد هم آمده بودند و مازندران هم علاوه بر عبدالجلیل قرنجیک و وحید سعادت‌پور یک نماینده در کادر فنی به‌عنوان آنالیزور داشت.

مسعود فلاح مربی تیم لیگ برتری شهرداری آمل که در دو فصل گذشته، دو عنوان سومی را به‌دست آورد؛ در ترکیب مربیان تیم ملی بسکتبال باویلچر قرار داشت و دو مازندرانی هم در بین نفرات اصلی بودند که باعث می‌شود سهم مازندران از موفقیت عجیب تیم، بارزتر باشد.تیم ملی ایران دیدارهایش را با سه پیروزی دور مقدماتی برابر عربستان، نیوزیلند و تایلند شروع کرد و سپس در یکچهارم نهایی که حذف تیم ایران توسط چین میزبان قطعی گمان می‌شد، بر رقیب دیرینه پیروز و علاوه بر ورود به نیمه‌نهایی مجوز حضور در پیکارهای جام جهانی سال 2018 را به‌دست آورد.

به گزارش فارس، تیم متحول شده و یک‌دل مازندران در دیدار حساس مقابل ژاپن، برای نخستین‌بار قهرمان آسیا را شکست داد و به فینال راه یافت اما در آنجا مغلوب تجربه استرالیا شد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

مسعود فلاح در گفت‌وگو با فارس درباره عملکرد کلی تیم ایران می‌گوید: وقتی موفق شدیم نیوزیلند عنوان دار را با اختلاف فاحش و با نتیجه درخشان 91 به 15 ببریم، نظر همه نسبت به تیم ما تغییر کرد و ایران را مدعی دیدند.