همایش بزرگ آمادگی زمستانی بسیج گاز مازندران برگزار می شود

فرمانده بسیج شرکت گاز استان مازندران از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان با محوریت آمادگی زمستانی در این استان خبر داد. به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، ” سید حمزه عمادی ” در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شرکت گاز استان افزود: این همایش همزمان با آغاز هفته بسیج […]

8
فرمانده بسیج شرکت گاز استان مازندران از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان با محوریت آمادگی زمستانی در این استان خبر داد.
به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، ” سید حمزه عمادی ” در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شرکت گاز استان افزود: این همایش همزمان با آغاز هفته بسیج و با حضور مدیران و حلقه های صالحین بسیج ادارات گازرسانی در ساری برگزار می شود.
وی بسیج را مکتب عشق الهی و ولایی توصیف کرد و افزود: بسیج نماد ایثار، گذشت، رشادت و دلاوری است و رشادتهای بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست.
فرمانده بسیج شرکت گاز استان مازندران با اشاره به سخن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در دوران سازندگی و همچنین در حال حاضر در همه صحنه ها جلوتر از همگان حضور داشته و دارند.
وی تصریح داشت : نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بسیار مهم و حیاتی است و تقویت تفکر بسیجی تضمین کننده امنیت کشور است و تحقق این مهم، جامعه را در برابر دشمنان و یاوه گویان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ می‌کند.عمادی ، آموزه های دینی را در پرورش بسیجیان بسیار موثر دانست و تصریح کرد: با نگاهی به وصیت نامه ی این شهداء و پیام های آنان متوجه می شویم این عزیزان همواره بر لزوم حفظ اسلام و کشور تاکید و تکیه داشته اند.
وی، اخلاق حسنه را از ویژگی های بارز بسیجیان عنوان کرد و تاکید کرد: برای رفع مشکلات کشور به ترویج روحیه ی اخلاق مدارانه و مثالزدنی بسیج در جامعه نیازمندیم و به همین دلیل در برهه های مختلف به تقویت بسیج جهت حل مسائل اجتماعی و اقتصادی تکیه می شود.
فرمانده بسیج شرکت گاز استان مازندران ، رضایت مشترکین را کلید موفقیت هر سازمان دانست و افزود: شرکت گاز استان بدلیل ماهیت کاری وظایف محوله از جمله سازمان هایی است که بیشترین ارتباط با مردم را دارد لذا رضایتمندی مشترکین و جلب رضایت ارباب رجوع و ارایه خدمت بی منت به مردم بویژه در فصل سرد سال از اولویت های مهم این شرکت می باشد که همگی بایستی به آن عمل کنیم .
وی تصریح کرد : مسؤولیت های اجتماعی شرکت ایجاب می کند در راستای ارتقای فرهنگ مصرف ایمنی گاز طبیعی و کاهش حوادث ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی اجرای برنامه های فرهنگ سازی در سطح استان همانند گذشته تداوم یابد.
عمادی در پایان سخنان خود تاکید نمود، برنامه های هفته بزرگداشت بسیج گاز استان با شکوه تر از سالهای قبل و با نظم خاصی برگزار شود.در پایان هر یک از فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات گازرسانی گزارشی از برنامه های جاری در هفته ی بسیج را اعلام نمودند و اعضاء حاضر برنامه های پیشنهادی خود را برای هفته بسیج ارایه کردند .