هماهنگی نامطلوب مدیران اجرایی در غرب مازندران

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت که مدیران اجرای در غرب مازندران هماهنگی مطلوبی ندارند.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت که مدیران اجرای در غرب مازندران هماهنگی مطلوبی ندارند.

محمد علی محسنی در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی برای رونق فعالیت‌های دریایی و بندری در بندر نوشهر، گفت: متاسفانه سهم مازندران از بودجه کشور در ۱۵ سال گذشته حدود ۴ دهم درصد کاهش داشته است.او افزود: به دلیل عدم هماهنگی مطلوب مدیران اجرایی بویژه در غرب استان، همین مقدار اعتبارات تخصیص داده شده نیز به طور کامل جذب نشد.

محسنی گفت: همدلی و داشتن هدف مشترک مهم‌ترین اولویت دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی برای بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بندر نوشهر است. محمد تقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه صاحبان کالا و فعالان اقتصادی در حقیقت صاحبان اصلی بندر هستند،گفت: تمام تلاش و دغدغه مجموعه اداره کل، فراهم کردن زمینه‌های بهره گیری هر چه بیشتر آنان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بندر نوشهر برای گسترش صادرات و واردات است.

در ادامه تنی چند از فعالان اقتصادی منطقه در فضایی صمیمانه به بیان چالش‌های حوزه صادرات و واردات در بندر نوشهر پرداخته و خواستار حمایت همه جانبه مسئولان ذیربط برای رفع مشکلات مرتبط با حمل و نقل جاده‌ای و پایانه، قرنطینه و دامپزشکی، استاندارد و گمرک، تخصیص ارز و… شدند./باشگاه خبرنگاران