هشدار انتخاباتي فرمانده انتظامي مازندران

حرف آنلاين: فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: پلیس با هرگونه تخلفات انتخاباتی به‌شدت برخورد می‌کند از هوشیاری پلیس در رصد فضای انتخاباتی و برخورد با هرگونه تخلفات خبر داد. سردار مسعود جعفری با اشاره به شروع برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از صبح امروز در سطح استان، از هوشیاری پلیس در رصد […]

حرف آنلاين: فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: پلیس با هرگونه تخلفات انتخاباتی به‌شدت برخورد می‌کند از هوشیاری پلیس در رصد فضای انتخاباتی و برخورد با هرگونه تخلفات خبر داد.

سردار مسعود جعفری با اشاره به شروع برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از صبح امروز در سطح استان، از هوشیاری پلیس در رصد فضای انتخاباتی استان خبر داد و افزود: پلیس با هرگونه تخلفات در زمان برگزاری انتخابات مقابله خواهد کرد.

وی با اشاره به تخلفات احتمالی در شعبات اخذ رأی، افزود: استفاده از مدارک دیگران دردادن رأی، خریدوفروش آرا، تبلیغات کاندیداها در محل اخذ رأی، نوشتن آرا برای دیگران، نشر اکاذیب و شایعات در فضای مجازی ازجمله این تخلفات است که پلیس برابر قانون با آن به‌شدت برخورد خواهد کرد.

وی گفت: نیروی انتظامی هرگونه گزارش تخلفات انتخاباتی را پیگیری و در صورت وقوع تخلف، ضمن برخورد قانونی مراتب را به مراجع ذیصلاح اعلام می‌کند.فرمانده انتظامی استان مازندران از حضور پرشور مردم استان در پای صندوق‌های اخذ رأی قدردانی کرد و افزود: مردم با دادن هر برگ رأی، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان نظام و استکبار جهانی خواهند زد.