نمایش فوتبال مازنی در شبکه مازندران

صدا وسیمای مازندران با تدارک گسترده، هیجان حضور تنها نماینده لیگ برتر فوتبال مازندران را به خانه ورزش دوستان مازنی می برد. به گزارش حرف آنلاین، قطب ورزش ایران که به سبب انبوه افتخارات ورزشی و رکوردارحضور بازیکنان فوتبال درتیم های لیگ برتر، یک تیم مازندرانی کم داشت، این بار با صعود نساجی به لیگ […]

صدا وسیمای مازندران با تدارک گسترده، هیجان حضور تنها نماینده لیگ برتر فوتبال مازندران را به خانه ورزش دوستان مازنی می برد.

به گزارش حرف آنلاین، قطب ورزش ایران که به سبب انبوه افتخارات ورزشی و رکوردارحضور بازیکنان فوتبال درتیم های لیگ برتر، یک تیم مازندرانی کم داشت، این بار با صعود نساجی به لیگ برتر فوتبال،  به انتظار چند ساله مردم ورزش دوست مازندران بویژه شهر قائم شهر پایان داد.

عطش دیدن نمایش دلپذیر نماینده مازنی و خیل بی شمار علاقمندان آنچنان  بالاست که ورزشگاه شهید وطنی، پاسخگوی نیاز طرفداران نیست. از این رو شبکه مازندران به خواست مردم در استان واقصی نقاط ایران احترام گذاشته، با پخش زنده این رویداد  ورزشی ، هیجان را به خانه علاقمندان می برد.

گروه ورزش شبکه مازندران به تهیه کنندگی عباس اسماعیل تبار به همراه تیم زبده کارشناسان فنی و پخش و تحلیل کارشناسان خبره فوتبال، با تدارک، تهیه، پخش و  پوشش زنده برنامه، تماشای تمامی مسابقات تیم فوتبال نساجی در لیگ برتر  را به عنوان تنها نماینده استان ورزشی  در لیگ برتر را برا ی بینندگان دلپذیرتر می کند.