نقطه امید بعد از حضور شفر

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال مقابل فولاد نقطه امیدی را نشان داده است، گفت: کسانی که تلاش می‌کنند این تیم موفق نباشد در درون خود باشگاه هستند. ستار همدانی در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان روزهای خوبی را سپری نمی کنند. آنها درگیر یک سری حاشیه ها هستند و […]

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال مقابل فولاد نقطه امیدی را نشان داده است، گفت: کسانی که تلاش می‌کنند این تیم موفق نباشد در درون خود باشگاه هستند.

ستار همدانی در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان روزهای خوبی را سپری نمی کنند. آنها درگیر یک سری حاشیه ها هستند و متاسفانه منشا این حاشیه ها هم داخل باشگاه است و همه می دانند چه کسانی تلاش می کنند تا استقلال موفق نباشد. این روزها آبی پوشان به آرامش نیاز دارند اما متاسفانه برخی از مسئولان با مصاحبه های پی در پی تیم را به حاشیه بردند.

وی در خصوص تغییرات بوجود آمده در استقلال و آمدن وینفرد شفر اظهار داشت: به اعتقاد من باید منصوریان راتا نیم فصل نگه می داشتند و اگر تا آن موقع نمی توانست شرایط استقلال را بهبود ببخشد بعد او را برکنار می کردند. شفر در زمان بدی به استقلال آمد. البته نمی توان در مورد او با توجه به اینکه به تازگی به استقلال پیوسته اظهار نظر کرد اما او مربی حرفه ای است و می داند کار سختی در این تیم دارد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: بازی برابر فولاد را دیدم. تغییر محسوسی در استقلال وجود نداشت اما نکته جالب این بازی این بود که تا حدودی بازیکنان به وظایف خود آشنا شدند و همین می تواند نقطه امیدی برای استقلال باشد.

همدانی در خصوص رفتار غیرحرفه ای که از مهدی قائدی سر زده است، گفت: به اعتقاد من باید این جوان را آگاه کرد که در چه تیمی حضور دارد و چه لباسی را بر تن کرده است. من خودم شهرستانی هستم اگر چه سالهاست در تهران زندگی می کنم اما فرهنگ زندگی شهرستان با تهران متفاوت است. باید کسانی که از شهرهای مختلف به تهران می آیند مسائل فرهنگی را رعایت کنند. متاسفانه وقتی عکس قائدی را کنار نصرالله عبداللهی دیدم که با دمپایی نشسته و پای خود را مقابل عبداللهی و محمدنوری دراز کرده است تاسف خوردم که چرا کسی تا به امروز به این بازیکن یاد نداده که هم با دمپایی در تمرین حضور پیدا نکند و هم مقابل بزرگترش رعایت کسوت را بکند. قائدی باید بداند تیمی که در آن بازی می کند مردان بسیار بزرگی حضور داشته اند که از لحاظ شخصیتی و فرهنگی در سطح بالایی بودند. نمی دانم چرا همان موقع عبداللهی به او تذکر نداده که با چنین وضع نامناسبی روی نیمکت ننشیند.

به گزارش مهر، پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا شفر می تواند در دربی موفق باشد؟ گفت: سرمربی جدید آبی پوشان باید قبل از مسائل فنی بیشتر بر روی شراط روحی روانی بازیکنان کار کند. او مربی با دانشی است و از تجربه و رزومه خوبی برخوردار است و مطمئنم در آینده می تواند اگر اسیر حاشیه ها نشود استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند. این روزها استقلال شرایط بدی دارد و اگر این روند ادامه پیدا کند روزهای خوبی را در آینده برای استقلال شاهد نخواهیم بود.