نقره داغ سرخآبی ها برای تخلفات شهرآورد 85

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل تخلفات سرخآبی ها در هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت، یک بازیکن تیم استقلال تهران و هواداران این تیم را یک جلسه از همراهی آبی پوشان محروم کرد و باشگاه پرسپولیس نیز علاوه بر محرومیت یک بازیکن با جریمه نقدی روبرو شد. هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت چهارم آبان ماه […]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل تخلفات سرخآبی ها در هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت، یک بازیکن تیم استقلال تهران و هواداران این تیم را یک جلسه از همراهی آبی پوشان محروم کرد و باشگاه پرسپولیس نیز علاوه بر محرومیت یک بازیکن با جریمه نقدی روبرو شد.

هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت چهارم آبان ماه برگزار شد و باشگاه پرسپولیس به دلیل پرتاب اشیاء به سمت زمین از طرفه هواداران سرخپوشان که منجر به تاخیر در شروع مسابقه شد، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به دلیل فحاشی هواداران تیم استقلال به تیم مقابل، پرتاب نارنجک و اشیایی که منجر به آسیب دیدگی یک عکاس و تاخیر در شروع مسابقه شد و با توجه به سابقه تخلفات متعدد هواداران منتسب به این تیم در فصل جاری، تماشاگران تیم استقلال از همراهی تیم خود در یک مسابقه رسمی محروم شدند(این رای قابل تجدید نظر است). ضمن اینکه باشگاه استقلال به خاطر تخلفات تماشاگرانش باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین باشگاه استقلال تهران به دلیل داشتن بیش از پنج بازیکن اخطاری، باید 56 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. البته میلاد زکی پور، بازیکن تیم استقلال تهران هم به دلیل رفتار غیر ورزشی و ضربه زدن به بازیکن حریف بدون توپ که منجر به تحریک و اغتشاش در تماشاگران شد، از همراهی تیم خود در یک دیدار رسمی محروم بوده و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.وریاغفوری، بازیکن تیم استقلال تهران نیز به دلیل اعتراض به تصمیمات داور، به تذکر کتبی روبه رو شد.شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم پرسپولیس هم به دلیل رفتار غیر ورزشی، هل دادن بازیکن حریف قبل از زدن ضربه پنالتی، به یک جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم شد.کلیه آرای فوق قطعی است.