نظر یک بازیکن خونه به خونه درباره شرایط این تیم

لیگ دسته یک فوتبال کشور این فصل برای مازندرانی ها با یک نماینده دنبال می شود و همین موضوع کمی جذابیت این لیگ را کم کرده است. خونه به خونه بابل که تنها نماینده استان مازندران در این فصل رقابت هاست، در ابتدای لیگ با حواشی زیادی رو به رو شده است. در هیاهوی حواشی […]

soccer-ball

لیگ دسته یک فوتبال کشور این فصل برای مازندرانی ها با یک نماینده دنبال می شود و همین موضوع کمی جذابیت این لیگ را کم کرده است. خونه به خونه بابل که تنها نماینده استان مازندران در این فصل رقابت هاست، در ابتدای لیگ با حواشی زیادی رو به رو شده است. در هیاهوی حواشی این باشگاه و در حالی که این فصل بابلی ها چندان قدرتمند تیم شان را نبسته اند، یک نکته مثبت در این باشگاه به چشم می خورد و آن هم میدان دادن به بازیکنان جوان است.

به همین بهانه با سینا قنبرپور هافبک خوش تکنیک و آینده دار که در سال ها گذشته در لیگ برتر امیدهای کشور در تیم امیدهای خونه به خونه از بهترین های این تیم بود به گفتگو پرداختیم که در ادامه ماحصل گفتگوی ما با این ستاره جوان مازندرانی را می خوانید:

 

*اعتقاد ویژه اکبر محمدی به جوانان

سینا قنبرپور در گفتگو با خبرنگار حرف،در خصوص شرایط این فصل خونه به خونه اظهار داشت:تیم همچنان در نقل و انتقالات فعالیت دارد و تا به امروز بازیكنان خوبی به ما اضافه شده اند.

وی ادامه داد: تیم امسال خیلی جوانتر از تیم  فصل قبل است و بیشتر بازیكنان پایه در تیم حضور داریم.
قنبرپور ضمن تشکر از سرمربی خونه به خونه، گفت :آقای اكبر محمدی به جوان ترها به اندازه كافی میدان می دهد و اعتقاد خاصی به بازیکنان جوان دارد که همین امر سبب شد بازیکنان جوان در این فصل بیشتر میدان ببینند.
* خیلی دیر شروع كرده ایم
این بازیکن جوان مازندرانی افزود: كادر فنی جوان اما با تجربه و با كیفیتی امسال بر روی نیمكت داریم که كار خودشان را  بخوبی وارد هستند.

وی بیان داشت:ما خیلی دیر شروع كرده ایم و این تیم نیاز به زمان دارد. مطمئن باشید رفته به رفته بهتر و بهتر خواهیم شد و به مانند سال گذشته با این بازیكنان جوان حتما حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

 

* امسال سال جوانان است
قنبرپور با بیان این موضوع که شرایط امسال همانند سال گذشته نیست، اظهار داشت: با تمام مشغله های کاری، به هرحال آقای حسن زاده تلاششان را می كنند تا تقریبا همه شرایط را فراهم كنند.

وی با اشاره به اینکه این فصل فرصت خوبی برای جوانان است، افزود: این فصل سال ما جوانتر هاست تا خودمان را نشان بدهیم. ما جوانترها باید میدان ببینیم و از هر بازی تجربه كسب كنیم.
*خونه به خونه امسال نیاز به زمان دارد
این بازیکن آینده دار مازندرانی از اهدافش گفت و بیان داشت : هدفم در فوتبال خیلی بزرگتر از این حرفاست که با توكل برخدا و تلاشم امسال بتوانم بدرخشم و به هدفم نزدیكتر شوم.

قنبرپور با بیان اینکه باید به این تیم فرصت داد، گفت : به نظرم خونه به خونه امسال نیاز به زمان دارد و ما بازی به بازی جلو میرویم. من به شخصه به این تیم و كادرش اعتقاد دارم. اما این تیم نیاز به زمان دارد تا بهتر شكل بگیرد و همانند سال گذشته مدعی شود.
* این فصل از درخشش جوانترها  تیم  زیاد خواهید شنید
سینا قنبرپور ضمن تمجید از بازیکنان امیدهای خونه به خونه اظهار داشت: تمامی بازیكنان تیم امید جزو بهترین ها بودند و من هم با كمك  آنها و كادر توانستم جواب اعتمادشان را بدهم.

وی افزود: امسال در تیم بزرگسالان از درخشش جوانتر های  تیم  زیاد خواهید شنید.
*هدف هایم بزرگ است
این بازیکن جوان در خصوص تقابل امیدهای خونه به خونه و نساجی در هفته نخست لیگ برتر امیدها، اظهار کرد: امسال هم همانند سال های قبل تیم امید خونه به خونه بازیكنان خوب و با كیفیتی دارد که همه آنها آینده دار هستند و میتوانند جزو مدعی ها باشند. اولین بازی لیگ امیدها هم دربی مازندرانی است كه امیدوارم بازی خوبی باشد.

قنبرپور از آرزوهایش که پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در لیگ های اروپایی است سخن گفت و افزود:فوتبال را اصلا نمیشود پیش بینی كرد. ما راه طولانی داریم و بازی به بازی جلو میریم و تمام  سعی خودمان این است كه جزو تیم های بالای  جدول باشیم.

این بازیکن آینده دار مازندرانی در پایان ضمن تشکر از خانواده اش، گفت: از پدرم تشكر می كنم كه خیلی برای بنده زحمت کشیده است. همچنین از ابوالفضل دلاوری كه نه تنها مربی بلكه به مانند یك پدر بالای سرم همه جا بوده و برایم زحمت كشیده است و از آقای امیر اسماعیلی كه واقعا تلاش  زیادی برایم كشیده اند و تشکر ویژه  از باشگاه خونه به خونه مخصوصا آقای حسن زاده كه این بستر را برای ما جوانان فراهم كرده اند كه بتوانیم پیشرفت كنیم.امیدوارم بتوانم جواب زحمات همه این عزیزان را بدهم.