این نساجی بد شانس !

سپاهان در هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان نساجی قائم شهر بود. ابتدا نساجی قائم‌شهر به گل نخست رسید اما یاران قلعه‌نویی دو گل به ثمر رساندند. این بازی تا دقایق پایانی با برد سپاهان همراه بود که نساجی گل تساوی را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و استنلی کی‌روش در […]

2

سپاهان در هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان نساجی قائم شهر بود. ابتدا نساجی قائم‌شهر به گل نخست رسید اما یاران قلعه‌نویی دو گل به ثمر رساندند. این بازی تا دقایق پایانی با برد سپاهان همراه بود که نساجی گل تساوی را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و استنلی کی‌روش در دقیقه ۶+۹۰ گل سوم و پیروزی بخش تیمش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه نساجی کرد.سجاد آشوری در دقیقه ۱۰  و فرشاد فرجی در دقیقه ۹۲ برای نساجی قائم شهر موفق به گلزنی شدند. برای سپاهان نیز استنلی کی‌روش در دقیقه ۱۵ و ۶+۹۰ و سجاد شهباززاده در دقیقه ۸۳ گل زدند.

سپاهان با این برد ۱۹ امتیازی شد و با یک امتیاز کم‌تر نسبت به پدیده در رده دوم جدول قرار گرفت. نساجی نیز با ۷ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

*قلعه‌نویی: شانس با ما یار بود !

سرمربی سپاهان می‌گوید تیمش نیاز به حمایت بیشتری از سوی هواداران دارد.امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از این دیدار گفت: خدا را شکر سه امتیاز این بازی را گرفتیم. بازی بسیار خوب و نزدیکی بود. با بضاعتی که نساجی داشت، بازی نزدیکی ارائه کرد. آن‌ها با لایه‌های دفاعی و چشم داشتن به ضد حملات به میدان آمدند. البته از ضد حملات به گل رسیدند.او افزود: شانس با ما یار بود و توانستیم در دقایق آخر به گل برسیم. ما دقیقه ۹۲ گل خوردیم اما با نگرش پیروزی توانستیم در دقیقه ۹۵ به گل برسیم. رفته رفته به سپاهان واقعی تبدیل می‌شویم. در مجموع باید به دو تیم تبریک گفت که بازی خوبی انجام دادند. در یک صحنه داور آفساید بازیکن حریف را نگرفت که خوشبختانه پیام نیازمند موقعیت را مهار کرد.سرمربی سپاهان درباره تفاوت بازی تیمش با نساجی در لیگ برتر  و نساجی گفت: در جام حذفی بازیکنانم استرس داشتند. اگر در بازی جام حذفی گل می زدیم، عملکردمان بهتر می‌شد. در این بازی تغییر تاکتیک دادیم و به گل رسیدیم. خوشحالم که با تغییرات در تیم‌مان به گل رسیدیم. واقعا بازی مقابل چنین تیم‌هایی سخت است. با این حال ما سه گل زدیم و به پیروزی رسیدیم.

قلعه‌نویی درباره اشتباهات برخی از شاگردانش اظهار کرد: ما یک بازیکن به نام سپاهان داریم. نباید اسم خاصی از بازیکنی برد. باید تیم را آنالیز کنیم. دعوت می‌کنم شما در جلسه‌ای که دوشنبه‌ها داریم حضور داشته باشید. ما در این جلسه عملکرد بازیکنان را به طور دقیق آنالیز می‌کنیم و برخی از اشتباهات سیستمی را هم زیر نظر داریم. به کسانی که اشتباهات زیادی دارند، به طور خصوصی به آن‌ها می‌گوییم.

او در پایان افزود: از هواداران تشکر می‌کنم اما انتظار ما از آن‌ها بیشتر است. نباید این تیم را تنها بگذارند. نقش جهان نزدیک‌تر از فولادشهر است. احساس می‌کنم سپاهان شرایط بدی ندارد و امروز کلا ۱۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند. این تعداد تماشاگر برای سپاهان خوب نیست. احساس می‌کنم از قلعه‌نویی خوش‌شان نمی‌آید چرا که در اواخر فصل گذشته بیش از این‌ها به ورزشگاه می‌آمدند. باید فکری اساسی به حال این شرایط کنیم.

*نکونام: پنالتی عجیبی برای سپاهان گرفتند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: من آن صحنه را درست ندیدم اما پنالتی عجیب و غریبی به نفع سپاهان گرفته شد امیدوارم اشتباه نبوده باشد.

جواد نکونام اظهار داشت: آنهایی که بازی را دیدند لذت بردند تیم ما خوب بازی کرد به تیم سپاهان تبریک می‌گویم می‌توانستیم بازی را ببریم. وی در مورد اعتراض بازیکنانش به داور مسابقه گفت:‌ تیم ما تنها تیم حاضر در لیگ است که تا حالا یک اشتباه داوری به سودمان نشده است نمی‌خواهیم داوری به نفع‌مان باشد. اما به گفته کارشناسان اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است از بازی با پرسپولیس این اتفاقات افتاد در آن بازی به دلیل اینکه پرسپولیس یک بازی حساس در آسیا داشت به آن پرداخته نشد. بعد از آن با استقلال بازی کردیم که استقلال بعداز آن بازی با دربی داشت و کسی به داد ما نرسید. در بازی امروز با سپاهان هم یک پنالتی ما داور نگرفت در دقیقه ۹۶ یک پنالتی عجیب و غریب اعلام شد. من آن صحنه را درست ندیدم اما پنالتی عجیب و غریبی به نفع سپاهان گرفته شد امیدوارم اشتباه نبوده باشد. فکر می‌کنم مردم قائمشهر در حال تکرار یک اشتباه هستند آن هم آدم خوب بودن است نمی‌خواهیم آدم خوبی باشیم. تاکنون دیده‌اید در قائمشهر به بازیکن حریف یا داور مسابقه یا تیم حریف بی‌احترامی شود. اما کاری کرده‌اند که مردم قائمشهر همه عصبانی هستند. در همین اصفهان هواداران ما آویزان شده بودند و اعتراض می‌کردند.

نکونام در مورد اینکه برخی از هواداران‌شان به داور پول نشان می‌دادند، اظهار داشت: من نمی‌دانم اعتراض‌شان برای چه بود اما تماشاگران ما صبر و تحمل‌شان تمام شده است. تا کی باید چنین حوادثی رخ بدهد. امیدوارم که پنالتی سپاهان درست بوده باشد اما در محوطه جریمه سپاهان مچ بازیکن من را زدند و صددرصد پنالتی بود. به بازیکن کلیدی ما کارت زرد نشان داد و مجبور شدم او را تعویض کنم تا کارت قرمز نگیرد.در دقیقه ۲ مسابقه بازیکن ما را زدند اما داور واکنشی نشان نداد. من در مورد خطاهایی که به سود سپاهان اعلام شد نمی‌خواهم صحبت کنم اما داور اشتباهات تأثیرگذاری داشت. ما یک بار از داوری سود نبرده‌ایم.

وی افزود: نمی‌خواهیم از داوری سود ببریم. تمام داوران ما باشرف و پاک هستند اما نمی‌دانم بالاخره من هم باید به مردم جواب بدهم مردم همه شاکی و عصبانی هستند. مربی من را صدا کردند و می‌گویند شما نمی‌خواهید اعتراض کنید. ما دوباره در شهر خودمان بازی داریم و مردم حق دارند اعتراض کنند ما هم باید صدایمان دربیایدو جایی چیزی بگویم. اگر اشتباهی شده باید شهامت داشته باشیم و بگوییم اگر هم نشده که دیگر هیچ. امیدوارم پنالتی سپاهان دست بوده باشد و پنالتی هم که برای ما نگرفته بودند پنالتی نبوده باشد. بازی تمام شده و دیگر برای من فرقی نمی‌کند. اما برای داور مسابقه فرق می‌کند من از داوری او ضرر کرده‌ام ما باید بازی را می‌بردیم یا حداقل بازی مساوی می‌شد. سپاهان روی دروازه ما موقعیتی نداشت.

نکونام تصریح کرد: تیم سپاهان مالکیت داشت، تیم قدرتمندی است و خوب بازی می‌کرد. اما اگر با اشتباه داوری امروز باخته باشیم باید بگویم از ۹ هفته در شش هفته از اشتباهات داوری به طور مستقیم ضربه‌ خورده‌ایم.

وی افزود: نمی‌دانم با بازیکنم دعوا کار کنم، تاکتیک کار کنم، همه کاری می‌توانم انجام دهم اما در مورد اشتباهات داوری باید بگویم لطفاً داوران دقت کنند. اگر هم صحبت کنم و بگویم اشتباه داوری عمده بوده است فردا باید جواب بدهیم. من نگفتم اشتباه داوری عمدی بوده و نخواهم گفت. اگر از این ۵-۶ بازی فقط یک بازی را برده بودم و سه امتیاز بیشتر داشتیم شرایط تیم ما چگونه بود حتی یک امتیاز یا یک گل. این مسئله باید پایین و بالا بودن جدول است ببینید کدام تیم اندازه نساجی ضرر کرده است.