نجات 440 غریق در ساحل مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات 441غریق در ساحل استان خبرداد. به گزارش حرف آنلاین، مجتبی اکبری با اعلام  استقرار بیش از یکهزار نجاتگر و ناجی غریق در 376نقطه پرخطر ساحل استان تصریح کرد؛ تیمهای امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در اول خرداد 97 تا کنون […]

1500884925_photo_2017-07-22_14-11-41_snapseed

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات 441غریق در ساحل استان خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین، مجتبی اکبری با اعلام  استقرار بیش از یکهزار نجاتگر و ناجی غریق در 376نقطه پرخطر ساحل استان تصریح کرد؛ تیمهای امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در اول خرداد 97 تا کنون موفق شدند 441غریق را از خطر مرگ نجات دهند.

وی افزود؛ در همین مدت نجاتگران هلال احمر 10مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند و  هزارو 599نفر نیز با مراجعه به پایگاهها و پست های امدادونجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران افزود؛ عملیات اجرایی طرح امدادونجات ساحلی در ایام تابستان با مدیریت جمعیت هلال احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در نوار ساحلی مازندران در دست اجرا می باشد.

وی افزود؛جمعیت هلال احمر استان امسال نیز همانند سال گذشته با تمام توان عملیاتی و امدادی در اجرای این طرح  حضوری فعال و محوری دارد.

وی همچنین به همه مسافرین و گردشگران ساحلی توصیه کرد هشدارهای نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب نمایند.وی افزود: دراین عملیاتها 25دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی،60دستگاه موتورسیکلت ، 10 فروند قایق نجات و 13 فروند جت اسکی  مشارکت داشتند.