نائب قهرمانی تیم فوتسال آبفار مازندران در مسابقات سراسری وزارت نیرو

در یازدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال وزارت نیرو یادواره شهدای صنعت آب و برق کشور تیم فوتسال آبفار مازندران نائب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد. به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران ؛ یازدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال وزارت نیرو یادواره شهدای صنعت […]

در یازدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال وزارت نیرو یادواره شهدای صنعت آب و برق کشور تیم فوتسال آبفار مازندران نائب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران ؛ یازدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال وزارت نیرو یادواره شهدای صنعت آب و برق کشور با حضور 44  تیم شرکت کننده از سراسر کشور در 12 گروه به میزبانی استان آذربایجان شرقی (تبریز) برگزار  شد.

در این مسابقات تیم فوتسال آبفار مازندران که برای اولین بار در این دوره شرکت می کرد در دوره مقدماتی با دو برد مقابل آب منطقه ای هرمزگان و برق منطقه ای سیستان و باخت مقابل گیلان به عنوان تیم دوم به جمع 32 تیم برتر راه یافت.

در ادامه ی بازیها و در مرحله حذفی تیم آبفار مازندران با برتری مقابل توزیع برق مشهد به جمع 16 تیم و در مرحله یک هشتم نهایی با برتری مقابل صنعت آب و برق هرمزگان به جمع 8 تیم برتر و در محله یک چهارم نهایی نیز با پیروزی برابر بیستون کرمانشاه به جمع 4 تیم برتر بازیها راه یافت

گفتنی است در مرحله نیمه نهایی این بازیها تیم آبفار مازندران با برتری مقابل نیروگاه نکا به فینال مسابقات راه یافت و در فینال با شکست برابر تیم صنعت آب و برق خوزستان مقام نائب قهرمانی این دوره بازیها را از آن خود کرد و در پایان به تیم های برتر کاپ و لوح قهرمانی از طرف نماینده وزارت نیرو اهداء شد.

شایان ذکر است تیم آبفار مازندران که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می کرد با کسب مقام نائب قهرمانی به عنوان شگفتی ساز این دوره از بازیها انتخاب شد.