میزبانی والیبال در مازندران به چه قیمتی!!؟

حرف آنلاین: مسابقات چهار جانبه والیبال با حضور تیم‌های ملی قزاقزستان، هندوستان، تیم ملی زیر ۲۳ سال و تیم ملی ب سرمربیگری پیمان اکبری تحت نام مازندران از تاریخ ۳/۲ به میزبانی مازندران در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار می‌گردد. سوال این است هدف از این برگزاری و هزینه‌های گزاف میزبانی براساس کدام معیار سنجیده […]

حرف آنلاین:

مسابقات چهار جانبه والیبال با حضور تیم‌های ملی قزاقزستان، هندوستان، تیم ملی زیر ۲۳ سال و تیم ملی ب سرمربیگری پیمان اکبری تحت نام مازندران از تاریخ ۳/۲ به میزبانی مازندران در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار می‌گردد.

سوال این است هدف از این برگزاری و هزینه‌های گزاف میزبانی براساس کدام معیار سنجیده شده است.

آیا اهداف انتخاباتی پشت این میزبانی خوابیده آنچه را که هئیت والیبال مازندران بدنبال آن هست چه اهدافی می‌باشد؟

کدام عقل سلیم چنین میزبانی را قبول می‌کند.

استانی که خود مهد والیبال و بازیکنان بی‌شماری در سوپرلیگ کشور می‌باشد. تیمی نداشته باشد و تیم ملی ب تحت نام این استان شرکت کند؟ آیا بهتر نبود آقایان با خردجمعی همین تیم کاله مازندران که در سال‌جاری مقام دوم کشور را در دسته ۱ کشور کسب کرده با تقویت کردن چند بازیکن ملی‌پوش بومی در مسابقات بنام مازندران شرکت می دادند. براستی هدف از میزبانی را آقایان هئیت استان چگونه توجیح می‌کنند. پول بیت‌المال را با کدام نیت هزینه مسابقه‌ای می‌کنند که خروجی برای مازندران ندارد.

آیا بهتر نبود به جای میزبانی گرفتن مبلغ آن را خرج زیرساخت والیبال می‌کردید. آیا این استان از نظر دارا بودن بازیکن دچار کمبود بود. آیا مازندران فلان استان بدون پشتوانه بازیکن می‌بود که تیم ملی ب را تحت نام مازندران در مسابقات شرکت می‌دهید. لطفا شفاف جواب دهید. هدفتان از این میزبانی و هزینه‌ کردن بی‌فایده بنام مازندران چیست؟